Gå til innhold

Billige barneklær på nett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg er en tante som ser at mine tantebarn trenger nye klær. Spesielt genser og topper.

Barna er jenter i 3-5års alderen. Jeg har hørt at mange mødre kjøper billige klær på nette. Har du noe tips til nettbutikk?

Det trenger ikke være topp kvalitet da de vokser så fort ut av klærne. Det viktigste er at de får klær som dekker deres behov og som tante har råd til.

Jeg blir evig takknemlig for alle tips.

Anonymous poster hash: 9cd70...953

AnonymBruker
Skrevet

eBay har mye fint, utvalget er så stort at uansett hva man leter etter, så finner man det.

Anonymous poster hash: d221c...f31
Skrevet

Mye billig på H&M, Lindex osv også. Ellers handler jeg fra www.nextdirect.com innimellom.

Skrevet

ebay finner en mye klær, billig er det også.

Skrevet

På ebay så er det lett å kjøpe klær som ikke er som forventet. Jeg ville dratt på h&m og handlet fra basisvarene deres. De er rimelige, grei kvalitet og det er i tillegg 3 for prisen av 2.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

På ebay så er det lett å kjøpe klær som ikke er som forventet. Jeg ville dratt på h&m og handlet fra basisvarene deres. De er rimelige, grei kvalitet og det er i tillegg 3 for prisen av 2.

Signerer 3 for 2 på basis hos hm. Der er det masse greie tightser, gensere, t-skjorte, trøyer, kjoler, shorts :)

Anonymous poster hash: 9c272...7b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Basis 3 for 2 på H&M og Lindex kjøper vi mye av. Holder godt, mange forskjellige farger, fine barnehageklær uten masse "dill". Har kjøpt et par ting på ebay, tøy med Disney-trykk som koster flesk orginalt. Det har vært helt vanlige gensere/t-skjorter som i hvertfall ikke har skremt meg fra å kjøpe mer.

Anonymous poster hash: cddfe...db6
AnonymBruker
Skrevet

Ellers har du zara på nett. Handler mye til min der. Ikke 3 for 2 på hm-priser, men ikke galt i forhold til mye annet. Klærene er litt små i str, så jeg pleier å gå opp en.

Anonymous poster hash: 452d8...7a0

Gjest Keikolina
Skrevet

Ja, ville gått opp en str. på h&m, det krymper fort også.

Skrevet

Har de 3 for 2 hos HM nå siden flere nevner det?

Skrevet

Tror de alltid har det på basisvarene :) Samme med Lindex.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne tipse deg om www.heltunikt.no

Der er det utrolig mye fine klær!! Og det er ekstremt raske til å sende ut.

Sisst jeg handlet herfra bestillte jeg torsdag kveld, og varene var i postkassen min allerede lørdagen etter.

Prisene er litt høye, men hvis du kjøper på salg er det rimelig.

Jeg sliter veldig med å finne fint tøy til sønnen min, synes utvalget i guttetøy er skikkelig dårlig! Men her har jeg funnet masse:)

Anonymous poster hash: 2bb38...87f
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne tipse deg om www.heltunikt.no

Der er det utrolig mye fine klær!! Og det er ekstremt raske til å sende ut.

Sisst jeg handlet herfra bestillte jeg torsdag kveld, og varene var i postkassen min allerede lørdagen etter.

Prisene er litt høye, men hvis du kjøper på salg er det rimelig.

Jeg sliter veldig med å finne fint tøy til sønnen min, synes utvalget i guttetøy er skikkelig dårlig! Men her har jeg funnet masse:)

Anonymous poster hash: 2bb38...87f

Jeg bor ikke så langt unna, så jeg pleier å dra bort dit hver gang de har lagersalg. Utrolig mye fine klær, selv om størrelsene varierer litt etter produsent.

Men servicen er virkelig fenomenal! Hun som driver butikken er verdens søteste, og det er alltid hyggelig å dra dit.

Anonymous poster hash: 717c1...0c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...