AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 Dette her kommer garantert til å høres utrolig teit ut å spørre om, men jeg lurer litt på dette med menn sin terskel for å gi en kvinne de kjenner litt komplimenter eller oppmerksomhet. I går var jeg ute og det kom mange menn (venner av venner) bort til meg for å hilse og danse- følte meg omtrent omsvermet! Ble tilbudt å dra på nach med 7 andre menn, der noen var kjente og andre fremmede. Jeg var eneste kvinne… Skjønner ikke helt hvorfor de ville det. Ble også spandert på, ikke at det har så mye å si. Han ene har sett meg på treningsstudio en del og det første han sa da jeg møtte han relativt tidlig på kvelden var "du er den vakreste kvinnen jeg har sett på hele treningsstudioet." Ble helt paff. Var anstenig kledd med langarmet uten utringning, bukse og converse- bare så det er sagt. Må innrømme at jeg ikke skjønner helt greia... Anonymous poster hash: ded12...5ae
Gjest Jean Valjean Skrevet 26. april 2015 #3 Skrevet 26. april 2015 Det tryggeste er og aldri gi noe form for oppmerksomhet og komplimenter. Siden det er en fare at kvinner kan missforstå og tro at man trakkaserer dem. Så jeg gir aldri komplimenter eller kvinner oppmerksomhet.
Cuntzilla Skrevet 26. april 2015 #4 Skrevet 26. april 2015 Jeg skjønner godt hvorfor syv menn vil ha med dame på nachspiel, det er vel veldig få som har ambisjoner om at på slutten av kvelden skal det bli ren pølsefest. Det blir vel snarere ofte en desperat rekruttering på slutten av kvelden når de innser at de bare er menn. Ellers så tenker jeg at du nok ser bra ut Og så har man jo noen kvelder man bare er helt on fire. Jeg vet ikke hvor terskelen er, synes menn generelt er flinke å gi komplimenter, og terskelen er nok kanskje noe lavere når man er på fylla. Ikke nødvendigvis for hvem man gir komplimenter til da, men man er i en setting hvor man tør si det man tenker mer. Noen er jo ute etter å få seg noe og smører litt vel tykt på, men det er mange som bare gir genuine komplimenter og. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå