AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 I går var vi på kino med minsten i hus på 4.5 år. nærmere slutten av filmen Hjem,var det en cene som gjorde at han blei redd og begynte og gråte og ville ikke være der mer.Så vi dro da jeg spurte han om vi skulle gå og han sa ja.Så ingen vits i at han skulle sitte der og være så redd. Men samboern mente at vi skulle være der til slutten for at han skulle se at dette var ikke no farlig og at monstrene var snille. Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: 4d362...512
Maximillian Cohen Skrevet 26. april 2015 #2 Skrevet 26. april 2015 Bedre å gå om det er det han vil, særlig om dere forstyrrer andre.
Gjest Magdalene Skrevet 26. april 2015 #3 Skrevet 26. april 2015 Vi hadde gått. Vi tvinger de jo ikke til å se på filmer her hjemme de syns er skumle..
Ciara Skrevet 26. april 2015 #4 Skrevet 26. april 2015 Man tvinger selvfølgelig ikke barnet til å se på film når det er redd! Målet med kino er vel å ha det hyggelig?
Sushi Skrevet 26. april 2015 #5 Skrevet 26. april 2015 Tja, jeg ville nok ikke gått hjem ved første tegn til redsel. Hadde prøvd å roe ned først, sagt at det går nok bra osv. Særlig hvis det var helt på slutten, for det går jo alltid bra til sist i disse filmene. Men jeg hadde selvsagt ikke tvunget barnet mitt til å sitte i redsel gjennom en hel film. Å bli litt redd, men lære seg å takle det er bra. Å være livredd og oppleve at foreldrene ikke tar hensyn til det er ikke bra.
karroo Skrevet 26. april 2015 #6 Skrevet 26. april 2015 Synes du tok det rette valget. Det kunne kommet større konsekvenser for han senere om du lot han sitte der. Han kunne nektet å dra på kino igjen på mange år, etc. Du burde uansett forklare at det ikke er noe farlig, men regner med at du har gjort dette. :-)
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 26. april 2015 #7 Skrevet 26. april 2015 Jeg ville tatt han med på gangen, ventet 5-10 minutter til det verste er over også gått inn igjen for nettopp det din samboer sier. Men... Jeg kjenner mitt barn best og du kjenner ditt barn best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå