Gå til innhold

Judging amy...igjen

Anbefalte innlegg

Gjest lilletroll
Skrevet

NEINEINEI!!! Jeg SOVNET IGJEN!!! I går klarte jeg faktisk å sovne FØR det i det hele tatt fikk begynt!!! Kan noen snille greie sjeler der ute utdype for meg hva som skjedde i går??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Laurie har fått seg type. Amy og mannen "kranglet" om hvor bryllupsreisen skulle gå. Amy ville ligge på stranden, og ha hotell med 24t roomservice, mannen hennes ville ha en aktivitetsferie/ekstremsport. Det endte med at Amy kjøpte billetter til de til New Zealand og mannen kjøpte billett til de til Maui.

Ellers var rettsaken om en fotballproff som hadde voldtatt en jente, men han ble frikjent fordi jenta hadde en fortid med prostitusjonsaktig oppførsel.

Mamma Amy måtte komme til unsetning da to brødre ble kontinuerlig banket opp på skolen. Det var fordi de hadde u-kule klær og fordi moren hadde sagt til de at de måtte bære rundt på en veske full av overlevelsesutstyr. Moren var paranoid og kunne trodde myndighetene visste at verdens ende var nær, og at alle store firma var infiltrert av onde mennesker som blandet kreftfremkallende stoffer i klær osv(derav at de gikk med rare klær). Mamma Amy måtte også ta stilling til om hun skulle selge kafeen, ettersom hun skal flytte ut og kafeen er et pengesluk. Hun bestemte seg or å beholde kafeen, siden det var fare for at Starbucks ville overta lokalene.

På sykehuset var det en historie om en dødssyk jente som trengte nyre, og en liten gutt som døde...og om vergen til gutten som ikke ville donere nyren til jenta...og etter om og men at hun gjorde det likevel.

Tror det var det!

Skrevet

Synes ikke Amy virker forelsket i forloveden sin i det hele tatt! Tror dere de kommer til å gifte seg?

Skrevet

Nei, de virker ikke forelsket i det hele tatt. Han er liksom ikke helt "med" i serien. De kommer sikkert til å bryte forlovelsen. Spesielt etter ultimatumet som Laurie ga moren sin i går - At Amy måtte love at hun ikke dreit seg ut(altså skilte seg igjen....).

Skrevet

...Amy skal jo bli lukkeleg med Bruce! Viss ikkje kjem eg til å gå i demonstrasjonstog eller noko... :ler:

Skrevet

Ikke virker hun særlig fornøyd med den nye jobben sin heller.

Etter at han fotballspilleren ble frikjent for voldtekt og stod å skrøt til TV-kameraene, spurte Bruce om hun trodde han var uskyldig.

"Det spiller ingen rolle hva jeg tror" svarte Amy, og gikk sin vei.

Litt kjipt å være dommer å ikke ha noe du skulle sagt. (Har ikke tro på at jury alltid er det beste.)

Gjest momseline
Skrevet

jeg tror heller ikke de kommer til å gifte seg. Synes egentlig ikke han tilfører serien noe særlig, så det er helt greit!

Skrevet

Har ikke sett dette på lenge - men ble litt nysgjerrig nå...

Sist jeg så på giftet broren seg og flyttet vekk - med ei som hadde kreft, tror jeg - husker jeg feil? Hva skjedde med Vincent? Jeg syns han var så god...

Og hvordan går det med Donna? Og jenta hennes?

Skrevet

Ariadne har vi vel ikke sett noe til på en stund.

Amy + Bruce = Sant, der er jeg helt enig med Pip!

Hun teite legedama som Kyle driver og tuller med kan jo bare gå et annet sted, hun bare surrer.

Og Lauren er vel kanskje en smule velsevoksen......

Ellers syns jeg at Gillian blir morsommere og morsommere, hun er så ekte på en måte...

Skrevet
...Amy skal jo bli lukkeleg med Bruce! Viss ikkje kjem eg til å gå i demonstrasjonstog eller noko... :ler:

:enig_animasjon:

Jupp!!

Skrevet

Jeg ble glad over at Maxine lot være å selge caféen sin, jeg. :)

Skrevet

Enig med deg Luna :)

En ting jeg syns kommer så tydelig frem i denne serien er hvor ofte Maxines barn ønsker å forandre hennes liv, som om hun skulle være et barn. Er det slik at vi barna som er blitt voksne ønsker at våre foreldre fremdeles skal tilpasse sine egne liv til våre...?

Skrevet

Det håper jeg virkelig ikke, Tex. Sånn er det i hvert fall ikke i vår familie, heldigvis. Det ville for meg vært helt absurd om jeg skulle bestemme hvor min mor skulle bo eller liknende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...