Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fryktelig ujevn hudtone. Jeg har rødlig hud i pannen, rett over neseroten. Nesen min er også rosa nederst og rundt nesevingene. Samtidig er jeg forholdsvis tørr i pannen, og dette gir ujevn hudtone. Liker ikke å bruke ti lag med foundation.

Har dere noen råd til å forbedre huden, ikke bare dekke over?

Anonymous poster hash: 39aca...dea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Solkrem :)
Bruk det hver eneste dag og du vil se drastiske forbedringer. AH syrer kan også anbefales, feks Glykolsyre som denne. De fleste ser drastiske forbedringer første tiden når de begynner å bruke dem og det fortsetter etterhvert, samtidig hjelper syren med å motvirke aldring så lenge den blir brukt i kombinasjon med solkrem.

Hvis du ikke har bestilt fra iherb før kan du bruke denne koden for å få 5 dollar avslag. :)RGH978

Husk patch test før du begynner å bruke nye produkter, uansett hva du prøver! Patch test er å bruke en liten dråpe av et produkt bak øret i en 2-3 dager før du begynner å bruke produktet i hele ansiktet, for å sjekke at du ikke reagerer dårlig på produktet. Det bør du virkelig gjøre med absolutt alt du prøver.

Anonymous poster hash: 6f20b...9a2
Skrevet

Vet du hva slags hudtpe du har? Har du normal hudtype med sensitiv og fuktfattig tilsand? Tørr hud med rosacea? Hva bruker du av produkter hjemme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...