AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #1 Skrevet 25. april 2015 Jeg er 6 dpo i dag, og føler ikke vi traff blink denne mnd. Hadde samleie 1 time før egget løsnet (jeg kjenner når det løsner), lå med beina til værs etter samleie, fikk orgasme og hele pakka - vi gikk all inn denne måneden fordi jeg ønsker å være over de 12 kritiske ukene før vi drar på ferie da vi nettopp har opplevd å miste og jeg vet hvilken påkjenning det er - og derfor er det enten nå eller så venter vi til i august. Dessverre tror jeg ikke det var vår tur denne måneden. Har bare ikke en go-følelse. Vår datter var et "uhell", da vi mistet greide vi det på 1 pp - derfor tenker jeg at det sikkert er min tur å være tålmodig nå Hvordan føler du at du ligger an denne syklusen? Anonymous poster hash: 1e1da...09e
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #2 Skrevet 26. april 2015 Jeg er på cd 8 i pp4. Håper på en januarbaby, så satser at denne måneden klaffer det. Anonymous poster hash: e92d2...68b
Shinigami Skrevet 26. april 2015 #3 Skrevet 26. april 2015 (endret) Er 1-2 dager dpo hvis jeg ikke har bomma veldig, men tror ikke det Har fått det til å klaffe veldig bra og har en veldig god følelse nå Likevel så prøver jeg å holde forventningene nede så at jeg ikke blir veldig skuffet om testen blir negativ. PP1 Endret 26. april 2015 av Shinigami
Poets Skrevet 26. april 2015 #4 Skrevet 26. april 2015 Jeg er på cd 2 i PP4, og denne måneden har vi hjelp av Metformin og Pergotime. Pergo starter jeg med på cd 5-9 og Metformin tar jeg daglig allerede. Håper dette er vår PP!!! 😃
Gjest Marino Skrevet 26. april 2015 #5 Skrevet 26. april 2015 (endret) . Endret 31. mai 2015 av Marino
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #6 Skrevet 26. april 2015 Jeg er på CD20 (ingen tegn til EL) Lengste syklusen min har vært på 70 dager. Så for meg er det nesten en seier bare å få EL.ngen tro på at det skal klaffe denne syklusen heller. Anonymous poster hash: c7872...bc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå