Gå til innhold

Hvor er du i syklusen, og føler du at det klaffer denne syklusen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 6 dpo i dag, og føler ikke vi traff blink denne mnd. Hadde samleie 1 time før egget løsnet (jeg kjenner når det løsner), lå med beina til værs etter samleie, fikk orgasme og hele pakka - vi gikk all inn denne måneden fordi jeg ønsker å være over de 12 kritiske ukene før vi drar på ferie da vi nettopp har opplevd å miste og jeg vet hvilken påkjenning det er - og derfor er det enten nå eller så venter vi til i august. Dessverre tror jeg ikke det var vår tur denne måneden. Har bare ikke en go-følelse. Vår datter var et "uhell", da vi mistet greide vi det på 1 pp - derfor tenker jeg at det sikkert er min tur å være tålmodig nå :)

Hvordan føler du at du ligger an denne syklusen?

Anonymous poster hash: 1e1da...09e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på cd 8 i pp4. Håper på en januarbaby, så satser at denne måneden klaffer det.

Anonymous poster hash: e92d2...68b
Skrevet (endret)

Er 1-2 dager dpo hvis jeg ikke har bomma veldig, men tror ikke det :) Har fått det til å klaffe veldig bra og har en veldig god følelse nå :) Likevel så prøver jeg å holde forventningene nede så at jeg ikke blir veldig skuffet om testen blir negativ. PP1

Endret av Shinigami
Skrevet

Jeg er på cd 2 i PP4, og denne måneden har vi hjelp av Metformin og Pergotime. Pergo starter jeg med på cd 5-9 og Metformin tar jeg daglig allerede. Håper dette er vår PP!!! 😃

Gjest Marino
Skrevet (endret)

.

Endret av Marino
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på CD20 (ingen tegn til EL) Lengste syklusen min har vært på 70 dager. Så for meg er det nesten en seier bare å få EL.ngen tro på at det skal klaffe denne syklusen heller.

Anonymous poster hash: c7872...bc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...