Gå til innhold

Hender det at du later som du vasker hendene?

79 stemmer

1. 1. Hender det at du later som du vasker hendene etter dobesøk?

• Vasker meg alltid skikkelig!
      49
    • Rett som det er.
      10
    • Det har vel skjedd...
      20
    • Folk får tro det de vil!
      0

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hender det at du later som du vasker hendene etter å ha vært på do for å unngå at andre gjør seg sine tanker om deg?

Anonymous poster hash: 31b47...9a0
Videoannonse
Annonse
Gjest Jean Valjean
Skrevet

Nei jeg vasker meg alltid på hendene.

Gjest Sukkerbit
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du bare ikke kan vaske deg på hendene jeg da?

Nei, jeg vasker alltid hender etter toalettbesøk. Skikkelig med såpe.

Skrevet

Vasker alltid hendene.

Det er ikke vanskelig.

Skrevet

Ja, når jeg egentlig går på badet for å freshe meg og ikke for å gå på do. Trekker ned og skrur på vasken etter.

• Liker 2
Skrevet

Gjorde det før av en eller annen grunn. Nå vasker jeg alltid hendene.

AnonymBruker
Skrevet

Usj, nei. Jeg vasker meg fordi det er hygienisk, ikke pga hva andre tenker om meg.

Anonymous poster hash: a6af2...1c0
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan vel skjønne om noen bare ikke gidder å vaske hendene, selv om jeg alltid vasker dem selv. Folk er sånn, enten vi liker det eller ikke.

Men hvis man først skal late som om man vasker hendene, ved å skru på vannet og bruke troverdig mye tid på badet etter man har trukket ned... Hva er da poenget? Hvorfor da ikke bare vaske hendene?

Anonymous poster hash: aab3d...92c
  • Liker 4
Skrevet

Jeg bruker som oftest bare vann hvis såpen er parfymert. Og da, hvis noen står i nærheten, da har det hent at jeg har latet som om jeg tok såpe uten å faktisk gjøre det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg bare har tisset, så vasker jeg noen ganger bare med vann, men gjør jeg nr.2 så vasker jeg med såpe.

Men jeg har nok latet som jeg har vasket hendene foran andre. Litt teit, men..

Jeg vasker ikke alltid med såpe, for har eksem og den blir jo ikke bedre med såpe. Det blir ganske mye såpe om jeg skulle vasket med såpe etter hvert eneste dobesøk.

Anonymous poster hash: 42726...967

• 4 uker senere...
Skrevet

Dersom jeg ikke har brukt toalettet, men er der av andre grunner (rette på håret o.l.), drar jeg både ned og lar vannet renne litt, i tilfelle noen der ute lytter. :P Ellers vasker jeg alltid hendene etter å ha gjort mitt på do.

Gjest Badebuksa
Skrevet

Nei, jeg vasker hendene utelukkende for min egen del, og gjerne for den minste lille ting; noe som resulterer i tørre, sprukne og blødende hender om jeg ikke smører meg. Sexy.

Skrevet

Nei, æsj, vasker meg alltid på hendene etter å ha vært på do.

Skrevet

Dersom jeg ikke har brukt toalettet, men er der av andre grunner (rette på håret o.l.), drar jeg både ned og lar vannet renne litt, i tilfelle noen der ute lytter. :P

Seriøst? Hvorfor tror du noen lytter eller i det hele tatt er interessert i hva du gjør bak en lukket dør på badet?
  • Liker 1
Gjest Badebuksa
Skrevet

Seriøst? Hvorfor tror du noen lytter eller i det hele tatt er interessert i hva du gjør bak en lukket dør på badet?

Har du aldri hatt en paranoid svigermor, du?

AnonymBruker
Skrevet

Her vil jo kun de som påstår at de alltid vasker hendene svare. Det stemmer lite med skjulte kameraer vi har sett noen ganger.

Og spør de som vasker doer hvilket kjønn som er mest grisete. :fnise:

Anonymous poster hash: 4c2ab...e16
Gjest Badebuksa
Skrevet

Her vil jo kun de som påstår at de alltid vasker hendene svare. Det stemmer lite med skjulte kameraer vi har sett noen ganger. Og spør de som vasker doer hvilket kjønn som er mest grisete. :fnise:Anonymous poster hash: 4c2ab...e16

Kvinner!

AnonymBruker
Skrevet

Vasker aldri hendene mine, skjønner ikke vitsen med det.

Anonymous poster hash: acd6f...24c
Skrevet

Har du aldri hatt en paranoid svigermor, du?

Heldigvis ikke. Paranoid eller ikke, ingen trenger å bry seg med hva andre gjør der inne.

Skrevet

Ikke hjemme, nei, men på jobben er det full trafikk utenfor do.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...