Gå til innhold

Trening før frokost?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bra eller dårlig?

Anonymous poster hash: ac738...ed8

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Verken bra eller dårlig.

Endret av Andreas_B
  • Liker 2
Skrevet

trives du med å trene før frokost? da er det bra. hater du å trene før frokost? da er det ikke bra.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

dette er jo veldig individuelt. du må se jo hva som passer deg og din livsstil og hvordan du trives best. personlig er jeg tilhenger av periodisk faste fordi det fungerer best for meg. tar alltid bcaa før trening, og gjennom dagen generelt :)

Anonymous poster hash: 3f3b4...545
Gjest Runforit
Skrevet

Spiller ingen trille. Så lenge du klarer å prestere. Men tenker at man kan prestere bedre med tung styrke med karbohydrater innabords. Kardio fungerer fint for meg på tom mage.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva legger du i bra eller dårlig? Hva slags trening?

Anonymous poster hash: 93132...137

Skrevet

Spørs. Jeg presterer ikke like bra før frokost og prøver dermed å unngå å trene før frokost (men noen ganger strekker ikke tiden helt til). Andre fungerer derimot både fint og bedre uten å ha spist først.

Skrevet

Digger å løpe Før frokost. Det er individuelt :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker på for eksempel jogging. Prøver å komme meg ned i vekt og teller kalorier. I går sa myfitnesspal at jeg brukte 1110 kalorier på min tur om morgenen. Har lagt meg til å spise mellom 1500 og 2000 kalorier i løpet av dagen, men skal jeg 'spise opp' de kaloriene jeg bruker på å jogge, eller kommer de i tillegg til det kaloriunderskuddet jeg allerede har med tanke på at jeg spiser ferre kalorier enn vanlig?

Gjest Runforit
Skrevet

Jeg tenker på for eksempel jogging. Prøver å komme meg ned i vekt og teller kalorier. I går sa myfitnesspal at jeg brukte 1110 kalorier på min tur om morgenen. Har lagt meg til å spise mellom 1500 og 2000 kalorier i løpet av dagen, men skal jeg 'spise opp' de kaloriene jeg bruker på å jogge, eller kommer de i tillegg til det kaloriunderskuddet jeg allerede har med tanke på at jeg spiser ferre kalorier enn vanlig?Anonymous poster hash: ac738...ed8

Du skal løpe innihelsike hardt og lenge for å klare å brenne 1100(!) kcal. De fleste klarer mellom 5-700 kcal(kommer sn på vekten) på 10 km.

AnonymBruker
Skrevet

Du skal løpe innihelsike hardt og lenge for å klare å brenne 1100(!) kcal. De fleste klarer mellom 5-700 kcal(kommer sn på vekten) på 10 km.

Ble 18 kilometer med jogging-intervaller med rask gange.

Skrevet

Jeg løper ihvertfall mye bedre hvis jeg har spist mye kvelden før, og hoppet over frokosten. Om jeg spiser frokost får jeg ofte hold, må på do, føler meg tung i kroppen osv. Men for styrketrening synes jeg det er best å spise litt før trening. Men dette er jo individuelt. Man får gjøre det man liker og får best resultater av:-)

Skrevet

Syns det er herlig å trene på morgenen og tenke på at en dailig frokost venter hjemme😌

Skrevet

Husk at kaloritellere tar med basalforbrenningen også - som vil si ca 1kcal per kg per time, som man dermed ikke har forbrent ekstra. :)

AnonymBruker
Skrevet

Elsker å trene før frokost, gjerne tung styrke også. Synes jeg presterer bedre når kroppen føles lett og jeg enda ikke har brukt energi på dagens gjøremål. I verste fall går det an å spise en frukt eller noe før en setter i gang, og supplere med en god frokost etterpå :)

Anonymous poster hash: 9f323...4b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...