Gå til innhold

Snakk om utdritning

Fremhevede innlegg

Gjest Varg-Menja
Skrevet
Nå burde man kanskje kjenne igjen Beatles og medlemmene i det bandet uten å lese se&hør?

For å være helt ærlig, den eneste av de i Beatles jeg hadde kjent igjen nå må være McCartney, selv om jeg vet godt hvordan de så ut på 60-tallet. (Lennon hadde jeg nok også kjent igjen, men må innrømme at jeg nok hadde blitt litt nervøs om han satt ved siden av meg på flyet...)

• 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns liksom jeg har hørt trådstarters historie før, jeg...

Gjest gotthard
Skrevet

klassetur i 6 klasse, vi var og så på sivbåten til thor heyerdahl, han var i denne perioden min store helt.

plutselig står han der og han bestemmer seg for og holde et kort foredrag for klassen min, etterpå kan vi spørre spørsmål, og jeg , ivrig pga helten min osv, spør da hva båten er lavd av!!!!!!!

alle lo, thor og frøkna mi inkludert

Skrevet

Dette bringer tilbake varme minner fra driti-ut-spaltene i fjortisbalder :)

Min bestefar skulle en gang ha en forretningsforbindelse fra England med kone overnattende hjemme hos seg (uvisst av hvilken grunn, men dette er en del år siden). Bestemor var ikke helt stø i engelsk, og var nervøs veldig lenge for disse gjestene. Hun fikk lære en del høflighetsfraser av sin mann, som var svært språkmektig, og følte seg mye tryggere.

Den store dagen opprant, gjestene ankom, og bestemor - i penklær og sitt flotteste smil - ønsket dem ærbødigst "hardly welcome".

Skrevet

Jeg har har hørt den flyhistorien før jeg også, men da med Lenny Kravitz.

Uansett, min historie: På arbeidsplassen hvor jeg jobber har vi et par store lysestaker som har en litt "tvilsom" design som kan brukes til litt av hvert! Mens jeg stod og ryddet litt på bordet hvor de stod, sa jeg til min kollega: Jeg tror jeg tar med en av disse hjem og koser meg litt alene i helga mens jeg lo rått. Bak meg stod selvfølgelig to kunder som skulle snakke meg meg, huff :rodme:

Skrevet (endret)

For mange år siden, da Olav var Konge. Var jeg og min niese innom en butikk. Inn døren kom Prinsesse Ragnhild. Jeg hvisket til henne at " hun der er søateren til Kongen" den lille frøkenen tittet i retning der hun sto, og sa " er den stygge dama der søstern til kongen". Kan tro vi forsvant raskt ut av den butikken.

:flau:

Endret av Titti73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...