Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2005 #21 Skrevet 6. juni 2005 Det har jeg også gjort flere ganger... :oops: Jeg har ikke fysisk gått bort og hilst på, men jeg har fere ganger, spesielt i Bogstadveien/Hegdehaugsveien stirret noe helt grenseløst på folk fordi jeg kjenner de igjen... :oops:
liv Skrevet 6. juni 2005 #22 Skrevet 6. juni 2005 Har servert både prinsesse Astrid og Ragnhild, uten å vite at det var de :o :oops:
Gjest z Skrevet 7. juni 2005 #24 Skrevet 7. juni 2005 Jeg har for vane å hilse på kjendiser :oops: Jeg er motsatt; jeg kjenner aldri igjen kjendiser, og behandler dem deretter. Jeg instruerte Rio Ferdinand m/ kamerater engang (ikke i fotball nei ), og hadde ikke den ringeste anelse om hvem de var. Jeg var litt sliten og lei, og overså dem mest mulig, samt nærmest føyset dem bort med en gang vi var ferdige. Kanskje det bare var godt, siden han ble løpt ned av fans som ville ha autografen med en gang han gikk fra meg.
Gjest Kari N Skrevet 7. juni 2005 #25 Skrevet 7. juni 2005 Så mange morsomme historier! Jeg har for vane å hilse på kjendiser :oops: (det er jo "noe kjent" med de, da... ) Det bruker jeg også å gjøre. Blir helt stressa fordi jeg vet jeg "kjenner" de, men ikke kommer på fra hvor jeg har de fra (jobb, fest, familie, venners venner osv) eller hva de heter, så jeg må alltid si noe som ikke inviterer til videre prat. Etterpå kommer jeg selvfølgelig på hvem de egentlig er, og at jeg overhodet ikke skulle ha hilst i utgangspunktet. :oops:
Gjest Jetro Skrevet 17. september 2005 #26 Skrevet 17. september 2005 Tipper flyturen i første innlegg var falu-tur etter avsløringen!! HAHAHAHAHAHA :grine2: :grine2: :grine2:
Gjest gjest1 Skrevet 17. september 2005 #27 Skrevet 17. september 2005 I går satt jeg sammen med venner og mimret om gamledager. Vi kom da inn på hvordan vårs største utdritning var og min historie er som følger: For ca 15år siden jobbet jeg i et firma som har hovedkontor i London, jobbet stort sett her i norge da, men reiset ofte til London og noen ganger til NY. En gang skulle jeg reise til NY fra London, ombord på flyet 1.class var jeg, fant frem til mitt sete , og ved siden satt en annen mann. I løpet av turen så satt vi å småpratet om løst og fast, da vedkommene spurte hva jeg jobbet med ble jeg litt "ovenpå", hadde jo en flott stilling som jeg skrøt veldig av, prøvde vel egentlig å imponere han litt. Har skjønt det i ettertid. Men jeg måtte jo selvfølgelig spør hva han jobbet med, svaret kom litt tilbakeholdent, han drev med litt musikk. Da vi først var inne på akurat musikksnakket så spør jo jeg litt mer, mest for å være høflig. Spør hva han gjør innen musikkens verden, hvor han svarer, tilbakeholdent igjen, at han spiller litt gitar. Jeg spør jo litt mer, om han er i band og om dei har gitt ut plate noen gang, joda , det har dei gjordt. Videre spør jeg hva bandet heter. Og nå kommer utdritningen min, han svarer Beatles.......godeste George Harrison.... Snakk om utdritning!! :oops: :oops: :oops: Noen som har en merkelig historie å komme med??? ← Jeg har lest denne historien før jeg, Manfred. har du fortalt den tidligere i en annen tråd om utdritning? Morsom er den i hvertfall
Gjest gjest1 Skrevet 17. september 2005 #28 Skrevet 17. september 2005 Jeg ville også møtt George - min favorittBeatle.... :cry: ← Aha - NÅ skjønner jeg hvorfor jeg har lest historien før.... det var jo denne tråden jo.....
Annie Skrevet 17. september 2005 #30 Skrevet 17. september 2005 Aha - NÅ skjønner jeg hvorfor jeg har lest historien før.... det var jo denne tråden jo..... ← :grine2: :grine2: Morsom tråd. Kommer dessverre ikke på noe spesiellt jeg har tabbet meg ut med nå, kommer tilbake til det siden.
Sunnie Skrevet 17. september 2005 #31 Skrevet 17. september 2005 Stilig at du møtte Georeg Harrison. Han er min beatles nummer 1. Men dette er vel en stund siden?
Gjest gjest1 Skrevet 18. september 2005 #32 Skrevet 18. september 2005 Jeg var ett år i USA som au-pair og bodde i upper-clas forsted til Washington DC. Så var TV2 sin utsendte som trengte barnevakt en kveld så jeg skulle komme innom en dag og hilse på familien og sønnen før jeg egentlig skulle sitte barnevakt. Jeg hadde vel bodd der i ett par mnd også spør de meg om hva jeg syns om området jeg/de bor i. Jeg legger ut om at jeg syns det er mange flotte hus og veldig flott men at det virker på meg som at mange er opptatt av en flott fasade, gjerne med en porche parkert på utsiden! Da kommer det fra mannen; Jeg har porche jeg, Heidi Snakk om å ville synke ned i jorda Og da jeg kom tilbake for å sitte barnevakt ett par dager senere så kommer han inn i stua og lurer på om jeg vil være med i garasjen hans og se på porchen hans Og det kunne jeg jo ikke si nei til!
Rannva Skrevet 18. september 2005 #33 Skrevet 18. september 2005 Stilig at du møtte Georeg Harrison. Han er min beatles nummer 1. Men dette er vel en stund siden? ← Les begynnelsen av historien: "For ca 15 år siden". Så morsomt Go-tråd!
Gjest Varg-Menja Skrevet 18. september 2005 #34 Skrevet 18. september 2005 Morsomt, men jeg skjønner ikke helt hva som er så flaut med å ikke kjenne igjen en kjendis? Man er vel ikke forpliktet til å lese Se&Hør? De gangene jeg har snakket med kjendiser uten å vite hvem de er, så har de stort sett satt pris på det, siden folk har en tendens til å oppføre seg veldig kunstig ellers.
Gjest Kålungen Skrevet 26. september 2005 #35 Skrevet 26. september 2005 Morsomt, men jeg skjønner ikke helt hva som er så flaut med å ikke kjenne igjen en kjendis? Man er vel ikke forpliktet til å lese Se&Hør? ← Nå burde man kanskje kjenne igjen Beatles og medlemmene i det bandet uten å lese se&hør? Bra historie forresten
Gjest seroxata Skrevet 26. september 2005 #36 Skrevet 26. september 2005 Jobba på Pizza resturant for en del år siden. En dag fekk me besøk av ein kjekk engelskmann og sønnen hans. Dei bestilte pizza og brus..alt gjekk greit så langt men så skulle eg jo ver høffelig å tillby sugerøyr te sonen si brus. Følgene fatale ord falt: Do you want a SUCKINGREAR for the coke?....Glad eg ikkje hadde feil tonefall i tillegg :-) sonen hans på ca 7år fekk så store auge :o ←
Hu i Svingen Skrevet 27. september 2005 #37 Skrevet 27. september 2005 Flyhistorien er dessverre en vandrehistorie - forrige gang jeg hørte den var personen Paul McCartney....
Gjest LoisLane Skrevet 27. september 2005 #38 Skrevet 27. september 2005 Har også hørt den med diverse kjendiser.
hecuba Skrevet 27. september 2005 #39 Skrevet 27. september 2005 I går satt jeg sammen med venner og mimret om gamledager. Vi kom da inn på hvordan vårs største utdritning var og min historie er som følger: For ca 15år siden jobbet jeg i et firma som har hovedkontor i London, jobbet stort sett her i norge da, men reiset ofte til London og noen ganger til NY. En gang skulle jeg reise til NY fra London, ombord på flyet 1.class var jeg, fant frem til mitt sete , og ved siden satt en annen mann. I løpet av turen så satt vi å småpratet om løst og fast, da vedkommene spurte hva jeg jobbet med ble jeg litt "ovenpå", hadde jo en flott stilling som jeg skrøt veldig av, prøvde vel egentlig å imponere han litt. Har skjønt det i ettertid. Men jeg måtte jo selvfølgelig spør hva han jobbet med, svaret kom litt tilbakeholdent, han drev med litt musikk. Da vi først var inne på akurat musikksnakket så spør jo jeg litt mer, mest for å være høflig. Spør hva han gjør innen musikkens verden, hvor han svarer, tilbakeholdent igjen, at han spiller litt gitar. Jeg spør jo litt mer, om han er i band og om dei har gitt ut plate noen gang, joda , det har dei gjordt. Videre spør jeg hva bandet heter. Og nå kommer utdritningen min, han svarer Beatles.......godeste George Harrison.... Snakk om utdritning!! :oops: :oops: :oops: Noen som har en merkelig historie å komme med??? ← Tror ikke jeg har noe som topper dette! Må være gøy å ha noe slikt å se tilbake på.. Er sånne ting jeg bare drømmer om..
evalda Skrevet 27. september 2005 #40 Skrevet 27. september 2005 jeg jobbet som sufflør en gang i tiden, og sovnet regelrett under forestillingen, hvorpå en skuespiller hadde hostet og kremtet flere ganger, og til slutt hadde ropt: JEG TRENGER SUFFLI, FOR F..." da bråvåknet jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå