Gjest Manfred Skrevet 25. august 2004 #1 Skrevet 25. august 2004 I går satt jeg sammen med venner og mimret om gamledager. Vi kom da inn på hvordan vårs største utdritning var og min historie er som følger: For ca 15år siden jobbet jeg i et firma som har hovedkontor i London, jobbet stort sett her i norge da, men reiset ofte til London og noen ganger til NY. En gang skulle jeg reise til NY fra London, ombord på flyet 1.class var jeg, fant frem til mitt sete , og ved siden satt en annen mann. I løpet av turen så satt vi å småpratet om løst og fast, da vedkommene spurte hva jeg jobbet med ble jeg litt "ovenpå", hadde jo en flott stilling som jeg skrøt veldig av, prøvde vel egentlig å imponere han litt. Har skjønt det i ettertid. Men jeg måtte jo selvfølgelig spør hva han jobbet med, svaret kom litt tilbakeholdent, han drev med litt musikk. Da vi først var inne på akurat musikksnakket så spør jo jeg litt mer, mest for å være høflig. Spør hva han gjør innen musikkens verden, hvor han svarer, tilbakeholdent igjen, at han spiller litt gitar. Jeg spør jo litt mer, om han er i band og om dei har gitt ut plate noen gang, joda , det har dei gjordt. Videre spør jeg hva bandet heter. Og nå kommer utdritningen min, han svarer Beatles.......godeste George Harrison.... Snakk om utdritning!! :oops: :oops: :oops: Noen som har en merkelig historie å komme med???
Polly Ester Skrevet 25. august 2004 #2 Skrevet 25. august 2004 Hehe... der fikk du så hatten passet, ja... sikkert morsomt å se tilbake på, ja...
Arkana Skrevet 25. august 2004 #3 Skrevet 25. august 2004 Jeg tråkket i salaten selv en gang. Jeg snakket med en mann en gang. Og jeg la ut om et dikt som jeg husket hang på jobben som var signert av ham. Jeg ante ikke hvorfor et aldeles ukjent dikt skulle henge på veggen på jobb, men det var jo fint det da. Husker ikke engang alt jeg sa, men da jeg kom hjem fikk jeg da vite at dette var en av Norges mest kjente forfattere. :o "Har du skrevet mye?" :oops: :oops: :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2004 #4 Skrevet 25. august 2004 Jeg kom i snakk med en mann på tur fra Paris til Glasgow, og av en eller annen grunn begynte vi å snakke om økonomi (eller; jeg begynte å snakke). Jeg la ut om Norge (som da nettopp hadde kuttet renta og fått høyere arbeidsledighet) og forklarte i det vide og det brede om forholdet til økonomien i resten av Europa (et emne jeg vet meget lite om). Etter en stund spurte jeg hva han jobbet med; jo, han var professor i økonomi... Lurer på hva han syntes om mitt lille foredrag :oops:
Gjest tulla111 Skrevet 25. august 2004 #5 Skrevet 25. august 2004 tenk å møte george da.......stilig.... tror nok du var :oops: da ja
Gjest gjest1 Skrevet 25. august 2004 #6 Skrevet 25. august 2004 Jeg ville også møtt George - min favorittBeatle.... :cry:
Titti72 Skrevet 26. august 2004 #7 Skrevet 26. august 2004 Jeg var på jobben til pappa en gang (var vel 10 år) og så en av hans kollegaer som jeg gikk bort til og snakket med. Sto det leeenge og lurte på alt mulig rart (småunger spør om mye og har ingen hemninger!!). Etter at jeg var "ferdig" med avhøret sa jeg hadet, snudde meg og gikk til pappa og de andre, og ble møtt av svære glis. Det var ikke Ulf jeg hadde stått og pratet med men Roald Øyen. De var ganske/litt like, og Roald har jo et fjes jeg "kjente", så jeg skjønte ikke at det ikke var feil person. Roald var forresten kjempe hyggelig og pratet som om vi var gamle kjente. Liker han kjempe godt pga den hendelsen der, men kjenner jeg nesten rødmer når han kommer på tv'n med nøttene sine hvert år. Mamma elsker å minne meg på dette, hvert år!!!! Hun ringer og ber meg skru på tv'n og så ler hun....
Gjest janneJa Skrevet 26. august 2004 #8 Skrevet 26. august 2004 :o :o :o Kjente du han alså ikke igjen........ det hadde jeg gjordt iallfall...... fin historie da...
Gjest 1111 Skrevet 31. august 2004 #10 Skrevet 31. august 2004 Morsomme historier dere har kommer dessverre ikke på en selv..
*SOL* Skrevet 1. september 2004 #11 Skrevet 1. september 2004 Jobba på Pizza resturant for en del år siden. En dag fekk me besøk av ein kjekk engelskmann og sønnen hans. Dei bestilte pizza og brus..alt gjekk greit så langt men så skulle eg jo ver høffelig å tillby sugerøyr te sonen si brus. Følgene fatale ord falt: Do you want a SUCKINGREAR for the coke?....Glad eg ikkje hadde feil tonefall i tillegg :-) sonen hans på ca 7år fekk så store auge :o
angie Skrevet 1. september 2004 #12 Skrevet 1. september 2004 Det er morsomme historier dere forteller Her er en fra meg: En gang, jeg var vel 18-19 år gammel, skulle jeg og noen venner bade. Etter å ha badet, skulle vi selvfølgelig sole oss. Vi lå nederst, det var en liten bakke, og overfor oss var krydde det av folk. Jeg la meg på magen, og tok derfor av meg bikinitoppen. Og så må jeg si at det var litt vepser der.. Den ene kameraten min skulle kødde med meg, noe jeg ikke visste. Han tok et strå og kilte meg fort på ryggen ett par ganger. Først så bare viftet jeg "det " bort med hånden. Men så ble "det" for nærgående, og jeg fikk for meg at det var en veps. Jeg satte i et hyl, og reiste meg opp uten å tenke over at jeg ikke hadde bikinitoppen på meg. Gjett om det var ei jente som var rød, da alle begynte å le. :oops: :oops: :oops:
Gjest lillemeg1 Skrevet 5. juni 2005 #14 Skrevet 5. juni 2005 Flyhistorien var jo mega morsom!! Ser det for meg.... kan trygt si UTDRITNING på høyt plan Fikk en meget bra start på dagen nå jeg!! takk takk
Gjest Embla s Skrevet 5. juni 2005 #17 Skrevet 5. juni 2005 Jeg har for vane å hilse på kjendiser :oops: (det er jo "noe kjent" med de, da... )
Tiit Skrevet 5. juni 2005 #18 Skrevet 5. juni 2005 En liten kjendisutdriting fra meg: Johnny Logan (grand prix, ja...) var med DollieDeLuxe på turne i Norge med Witch Which(eller hva d nå het.) I en by var jeg med og koret til forestillingen. D var dritvær og kaldt, og jeg måtte på do før forestillingen. Alt foregikk på utescene. Gikk inn i lokalet hvor vi alle hadde sakene våre, og begynte å lete etter toalett. Plutselig kom jeg rett inn i den private garderoben til Johnny L, hvor han stod og holdt på å skifte... Jeg ble så perpleks at jeg ikke helt visste hva jeg skulle si.. Kunne jo sagt noe sånn intelligent som "I love your music..." eller noe på norsk slik at jeg kunne late som jeg ikke skjønte hvem det var... men nei.. "Do you know Where the toilet is..?" - rett på sak, ble min intelligente kommentar til ham. Han var jo greit han, og geleidet meg tvers gjennom hele bygningen og frem til toalettet. Men jeg var :oops: .. som dro han ut av garderoben sin for et slikt oppdrag.....
Gjest Violetta Skrevet 5. juni 2005 #19 Skrevet 5. juni 2005 Jeg har for vane å hilse på kjendiser :oops: (det er jo "noe kjent" med de, da... ) Det har jeg også gjort flere ganger... :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå