Gjest Brienne of Tarth Skrevet 25. april 2015 #1 Skrevet 25. april 2015 (endret) Jeg leter etter navn på slike hårstrikk som har en kule eller "dings" i hver ende, og så surrer man den ene enden rundt hestehalen og smetter den over den andre kula til slutt. Rar forklaring, er det noen som skjønner hva jeg mener? Fint hvis noen kunne komme med et navn på dette, prøver å søke etter dette på nettbutikker, men det er vanskelig uten et søkeord. Edit: Det kan godt være på engelsk også. Endret 25. april 2015 av Brienne of Tarth
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #2 Skrevet 25. april 2015 vet hva du mener, men ikke hvor de selges. du kan lage en selv ved å bruke to "lus" og en strikk. Anonymous poster hash: cd675...9f1
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 25. april 2015 #3 Skrevet 25. april 2015 vet hva du mener, men ikke hvor de selges. du kan lage en selv ved å bruke to "lus" og en strikk. Anonymous poster hash: cd675...9f1 Jeg kjøpte noen på Lindex i fjor, de har noen pomponger på endene. Det er så fint når det er sånn pynt på strikkene, så er det lettere å få pynten på rett plass med slike smettestrikk (er det kanskje det det heter?). Jeg skjønner ikke helt hva du mener med "lus", er det hårnåler?
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 25. april 2015 #4 Skrevet 25. april 2015 Søkte på "hårstrikk med kuler" og fikk opp disse: Hadde vært gøy å finne noen med annen pynt også.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #5 Skrevet 25. april 2015 Jeg gjorde nesten det samme Google-søket som deg, og fant disse. Gøy nok? Anonymous poster hash: dce4e...d3f
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 25. april 2015 #6 Skrevet 25. april 2015 Jeg gjorde nesten det samme Google-søket som deg, og fant disse. Gøy nok? Anonymous poster hash: dce4e...d3f Haha, ja, de hadde nok slått an i barnehagen! :D
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 25. april 2015 #7 Skrevet 25. april 2015 Men der sto jo også svaret på spørsmålet mitt, nemlig "hair bobble"! Takk!
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #8 Skrevet 25. april 2015 Jeg tror "hair bobble" egentlig brukes om de fleste typer strikker. http://www.ebay.co.uk/bhp/hair-bobbles Anonymous poster hash: dce4e...d3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå