Gå til innhold

Hva gjør dere alene på lørdagskvelden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hva gjør dere når dere er alene en lørdagskveld? Kjeder meg allerede...

Anonymous poster hash: 5ee10...17c
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tja, ikke så mye, det vanlige. Leser avisa, leser på kvinneguiden, står over ovnen min, spiller noen spill, sender noen sms og tenker :fnise:

Endret av Evilposelos
Skrevet

Tja, ikke så mye, det vanlige. Leser avisa, leser på kvinneguiden, står over ovnen min, spiller noen spill og tenker :fnise:

Hvilke spill er favorittene og hva tenker du på? :)

Skrevet

Spiller dataspill med TV-en på i bakgrunnen, hovedsakelig. Ser av og til på film, leser bok, redigerer bilder, slike ting.

Skrevet (endret)

Slår på splatterfilmer som (Braindead, Scanners, Fridat the 13 th)! og koser meg med en liten skål ostepopp og et glass kald melk:)

Går gjerne på raid i WOW da:)

Endret av Anciol
AnonymBruker
Skrevet

serier! :)

Anonymous poster hash: 31b9e...db5
Gjest Anastasia
Skrevet

Er så kvalm i dag :( Så jeg har spist noen salte kjeks og drukket litt cola, handlet mat, sovet, prata skit med ei venninne på messenger og sett på Real Housewives. Tror jeg må ut og ha meg litt luft.

AnonymBruker
Skrevet

tvserier, dataspill, bøker, internettsurfing.. :)

Anonymous poster hash: 6d190...438
Skrevet

Ser en film, leser litt i boka mi, lager meg noe godt å spise(gjerne noe kjæresten ikke er så glad i), danser rundt på stua og snakker med søsteren på telefonen :P Om jeg blir skikkelig rastløs går jeg meg en tur ut :)

Skrevet (endret)

Hvilke spill er favorittene og hva tenker du på? :)

Spiller bare sånne facebookspill, akkurat nå Bubble Witch Saga. Synes egentlig det er litt kjedelig, har ikke noen spill jeg liker veldig godt. Nå er jeg på brett 313 :fnise:

Tenker på alt mulig rart, som at jeg må gjøre ting og så morer jeg meg med uttrykk som "Smellfeit" og "Dundre", sier det ikke til noen, bare tenker rundt det. Underholder meg selv rett og slett. Jeg bruker jo meg selv som utgangspunkt, som "Jeg er ei dundre", sikkert barnslig men når man kjeder seg kan det være morsomt.

Endret av Evilposelos
Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

i dag har jeg stort sett bare spilt Mass Effect. kun avbrutt av at jeg har dusjet, laget frokost og lage middag

Skrevet

I kveld blir det bare å lage pizza og lese, spille eller se tv fra sofaen. Som vanlig med andre ord.

Skrevet

I kveld har jeg en date med hunden og game of thrones :danse::danse:

Skrevet

Ja, hva gjør dere når dere er alene en lørdagskveld? Kjeder meg allerede...

Anonymous poster hash: 5ee10...17c

Prøver å rette nynorsktentamener mens jeg har kjærlighetssorg som gjør at alt føles vondt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Leser Jane Eyre og planlegger bibliotek i stua mi, for så å omrokkere på alle bøkene i bokhyllene mine. Og sover.

Anonymous poster hash: f82b7...cb9

Skrevet

Har gått lang tur med hunden, lest bok, og nå ser jeg The Great British Bakeoff! En guiltypleasure kjæresten min ikke er så begeistret for, så da passer det fint at det går på tv i kveld når han ikke er her! Attpåtil har jeg en skål sjokolade helt for meg selv. Koser meg skikkelig!

Gjest krølletomat
Skrevet

Glaner på pcen, ser på film/serier, leser.

Skrevet

Slapper av etter å ha malt og ommøblert idag. Deilig vegetarrett står i ovnen og jeg har blinket meg ut hva jeg skal se på tv ikveld. Innimellom chatter jeg, spiller litt og wordfeuder med venninner. Livet er herlig!

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp handlet fersk fisk, asparges, vin og is, så jeg skal sette fisken i ovnen og legge meg i badekaret. Deretter blir det å lese bok, tenker jeg. Regner med å gå tidlig til sengs. Har hatt en heavy uke.

Anonymous poster hash: 8b833...95a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har spist biff med godt tilbehør, drikker et glass vin, surfer på nett, ser litt på tv eller serier på pc`n.

Anonymous poster hash: b95d4...d1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...