Gå til innhold

Hvordan fjerne kulepennflekk på dongeristoff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en dongerijakke hvor det er kommet kulepennflekk på lommen foran.

Går det an å fjerne denne flekken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en dongerijakke hvor det er kommet kulepennflekk på lommen foran.

Går det an å fjerne denne flekken?

Her er det 13 steg :)

Skrevet

Her er det 13 steg :)

Tusen takk. Det så jo fantastisk effektivt ut med hårsprayen. Så det var en ganske lys jeans. Min jeans er mørk blå. Lurer på om det kanskje tar farven også? Men absolutt verdt det.

Skrevet

Tusen takk. Det så jo fantastisk effektivt ut med hårsprayen. Så det var en ganske lys jeans. Min jeans er mørk blå. Lurer på om det kanskje tar farven også? Men absolutt verdt det.

Jeg må si at jeg ikke har prøvd noen av disse tipsene altså! Jeg bruker alltid biotex spray når jeg får flekker på klær, men vet ikke om jeg har prøvd det på kulepenn merker før.

Skrevet

Jeg må si at jeg ikke har prøvd noen av disse tipsene altså! Jeg bruker alltid biotex spray når jeg får flekker på klær, men vet ikke om jeg har prøvd det på kulepenn merker før.

Jeg bruker og biotex spray på flekker. Det er absolutt best. Men kulepennflekker ville jeg tro igrunnen var umulig å få vekk.

Skrevet

Jeg bruker og biotex spray på flekker. Det er absolutt best. Men kulepennflekker ville jeg tro igrunnen var umulig å få vekk.

Tror det sitter bedre, ja. Håper noen av de 13 tipsene kan funke :Nikke: Og funker hårspray er jo det genialt! :jepp:

Skrevet

Tror det sitter bedre, ja. Håper noen av de 13 tipsene kan funke :Nikke: Og funker hårspray er jo det genialt! :jepp:

:tommelopp:

AnonymBruker
Skrevet

Hvis kke hårspray virker, så har jeg erfart at tannkrem virker. Tannkrem og tannkost.

Anonymous poster hash: a7c39...4ef
Skrevet

Hvis kke hårspray virker, så har jeg erfart at tannkrem virker. Tannkrem og tannkost.

oi! Tøft :jepp:

Skrevet

Interessant, men skrubbing med tannkost sammen med såpemidler skal man være forsiktig med på farget tøy. Men kan tenke meg at det kan være en god måte å fjerne flekk med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...