Berit Skrevet 25. april 2015 #1 Skrevet 25. april 2015 Har en dongerijakke hvor det er kommet kulepennflekk på lommen foran. Går det an å fjerne denne flekken?
Gjest Evans Skrevet 25. april 2015 #2 Skrevet 25. april 2015 Har en dongerijakke hvor det er kommet kulepennflekk på lommen foran. Går det an å fjerne denne flekken? Her er det 13 steg
Berit Skrevet 25. april 2015 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2015 Her er det 13 steg Tusen takk. Det så jo fantastisk effektivt ut med hårsprayen. Så det var en ganske lys jeans. Min jeans er mørk blå. Lurer på om det kanskje tar farven også? Men absolutt verdt det.
Gjest Evans Skrevet 25. april 2015 #4 Skrevet 25. april 2015 Tusen takk. Det så jo fantastisk effektivt ut med hårsprayen. Så det var en ganske lys jeans. Min jeans er mørk blå. Lurer på om det kanskje tar farven også? Men absolutt verdt det. Jeg må si at jeg ikke har prøvd noen av disse tipsene altså! Jeg bruker alltid biotex spray når jeg får flekker på klær, men vet ikke om jeg har prøvd det på kulepenn merker før.
Berit Skrevet 25. april 2015 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2015 Jeg må si at jeg ikke har prøvd noen av disse tipsene altså! Jeg bruker alltid biotex spray når jeg får flekker på klær, men vet ikke om jeg har prøvd det på kulepenn merker før. Jeg bruker og biotex spray på flekker. Det er absolutt best. Men kulepennflekker ville jeg tro igrunnen var umulig å få vekk.
Gjest Evans Skrevet 25. april 2015 #6 Skrevet 25. april 2015 Jeg bruker og biotex spray på flekker. Det er absolutt best. Men kulepennflekker ville jeg tro igrunnen var umulig å få vekk. Tror det sitter bedre, ja. Håper noen av de 13 tipsene kan funke Og funker hårspray er jo det genialt!
Berit Skrevet 25. april 2015 Forfatter #7 Skrevet 25. april 2015 Tror det sitter bedre, ja. Håper noen av de 13 tipsene kan funke Og funker hårspray er jo det genialt!
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #8 Skrevet 25. april 2015 Hvis kke hårspray virker, så har jeg erfart at tannkrem virker. Tannkrem og tannkost. Anonymous poster hash: a7c39...4ef
Gjest Evans Skrevet 25. april 2015 #9 Skrevet 25. april 2015 Hvis kke hårspray virker, så har jeg erfart at tannkrem virker. Tannkrem og tannkost. Anonymous poster hash: a7c39...4ef oi! Tøft
Berit Skrevet 25. april 2015 Forfatter #10 Skrevet 25. april 2015 Hvis kke hårspray virker, så har jeg erfart at tannkrem virker. Tannkrem og tannkost. Anonymous poster hash: a7c39...4ef Interessant, men skrubbing med tannkost sammen med såpemidler skal man være forsiktig med på farget tøy. Men kan tenke meg at det kan være en god måte å fjerne flekk med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå