AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #1 Skrevet 25. april 2015 Hvilke spørsmål stiller dere når dere har vært på date og fortsetter å treffes for å bli skikkelig kjent? Tenker da utover jobb, hobbyer ol som man gjerne tar i starten.Anonymous poster hash: 5e452...3e4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #2 Skrevet 25. april 2015 1) Har du HIV eller andre kjønnssykdommer? 2) Er du kriminell? 3) Liker du å stå på ski? Men så er problemet at menn lyver. De svarer bare det de tror du vil høre. Anonymous poster hash: 47383...c05 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #3 Skrevet 25. april 2015 1) Har du HIV eller andre kjønnssykdommer?2) Er du kriminell?3) Liker du å stå på ski? Men så er problemet at menn lyver. De svarer bare det de tror du vil høre. Anonymous poster hash: 47383...c05 Lystløgnere gjør det. Som også kommer som kvinner.Anonymous poster hash: 92c98...67f 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #4 Skrevet 25. april 2015 Jeg syns det beste er når det kommer naturlig frem. Ofte blir det en del snakk om familie, ting man har opplevd, gode og dårlige minner.. da syns jeg man blir ganske godt kjent. Også er det ofte veldig interessant å møte vedkommende med vennene sine, da får en ofte helt nye sider frem. Anonymous poster hash: 15dfb...645
Gjest Faerunpedia Skrevet 25. april 2015 #5 Skrevet 25. april 2015 Stiller ikke spesielle spørsmål, synes samtalen bør flyte av seg selv, da ser man om kjemien er der.
geene Skrevet 25. april 2015 #6 Skrevet 25. april 2015 Jeg hadde aldri noen oppskriftsbok på hva jeg skulle spørre om når jeg datet, men det er jo ofte ting man lurer på. Som regel går jo samtalen greit og man spør spørsmål dersom det blir nødvendig underveis i samtalen:) Noe med den personen du dater gjør deg vel nyskjerrig på personen, hvis ikke er det ikke vits å date mer, tenker jeg Det beste er jo å spørre om det du er nyskjerrig på Som hvordan man ønsker framtiden skal være, hva man drømmer om osv, hvilke verdier man har. Hvis du må ha noen spørsmål fordi du er nervøs kan du jo spørre noen av følgende: Hva hadde du gjort dersom du kunne våknet opp med hvilken som helst utdannelse i hele verden i morgen tidlig? Hvor har du lyst til å reise i fremtiden? Hvilket forhold har du til familien din? Hvordan var barndommen din? Spørsmålene kan iallefall åpne til at man kan bli mer og kanskje dypere kjent 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #7 Skrevet 25. april 2015 Mine standarer er "Hva liker du å gjøre ellers?" "Hvor kunne du tenke deg å reise og hvorfor?" "Hvordan ville du ha levd hvis du kunne valgt hva/hvordan som helst?" "Si tre ord som beskriver deg som menneske, ikke hvordan andre oppfatter deg men ord som definerer hvem du er og lidenskapene dine". Anonymous poster hash: 4ea2f...2b0 1
Zienna Skrevet 25. april 2015 #8 Skrevet 25. april 2015 Mine standarer er"Hva liker du å gjøre ellers?""Hvor kunne du tenke deg å reise og hvorfor?""Hvordan ville du ha levd hvis du kunne valgt hva/hvordan som helst?""Si tre ord som beskriver deg som menneske, ikke hvordan andre oppfatter deg men ord som definerer hvem du er og lidenskapene dine".Anonymous poster hash: 4ea2f...2b0 Dette ligner jo et jobbintervju!? Og hvem i all verden beskriver seg selv som menneske med lidenskaper og det hele til en ukjent? Nei, man må snakke med dater som man snakker med alle andre, være naturlig nysgjerrig, men respektere at det tar tid å bli kjent.Personlig ville jeg blitt vettskremt om noen kom med slike direkte spørsmål som du nevner her. 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #9 Skrevet 26. april 2015 Mine standarer er "Hva liker du å gjøre ellers?" "Hvor kunne du tenke deg å reise og hvorfor?" "Hvordan ville du ha levd hvis du kunne valgt hva/hvordan som helst?" "Si tre ord som beskriver deg som menneske, ikke hvordan andre oppfatter deg men ord som definerer hvem du er og lidenskapene dine".Anonymous poster hash: 4ea2f...2b0 Herregud, noe så teit.. Du leser vel ikke opp fra en lapp også, for å gjøre tragedien komplett? Jeg ville reist meg og gått.Anonymous poster hash: db435...b84 5
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #10 Skrevet 26. april 2015 En date er ikke et intervju. Og ja, vi menn lyver hvis det er hensiktsmessig. Anonymous poster hash: 0820e...a13
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #11 Skrevet 26. april 2015 Dette ligner jo et jobbintervju!? Og hvem i all verden beskriver seg selv som menneske med lidenskaper og det hele til en ukjent? Nei, man må snakke med dater som man snakker med alle andre, være naturlig nysgjerrig, men respektere at det tar tid å bli kjent. Personlig ville jeg blitt vettskremt om noen kom med slike direkte spørsmål som du nevner her. Hva er teit med å spørre hva personen brenner for i livet (hva som er lidenskapen dems), det er jo det som sier mest om hvordan personen er innerst inne. Anonymous poster hash: 4ea2f...2b0 1
Okapi Skrevet 26. april 2015 #12 Skrevet 26. april 2015 Jeg pleier å spørre hva folk mener og føler. Er ikke så interessert i faktaopplysninger, og synes generelt ikke det er så givende å høre andre legge ut om jobben sin.
Zienna Skrevet 27. april 2015 #13 Skrevet 27. april 2015 Hva er teit med å spørre hva personen brenner for i livet (hva som er lidenskapen dems), det er jo det som sier mest om hvordan personen er innerst inne. Anonymous poster hash: 4ea2f...2b0 Ikke teit spørsmål i seg selv, men har man liksom en liste med spørsmål så virker det raskt som et intervju. Hvorfor ikke heller ta ting som de kommer, spørre om ting som faller naturlig i samtalen? Forresten forteller en persons lidenskaper og interesser lite om en person. Selv synes jeg det er mye mer interessant å høre hvordan en person omtaler vennene sine, eksen sin, foreldrene osv. Selve måten å være på sier mer enn alt annet.
Sandie Skrevet 27. april 2015 #14 Skrevet 27. april 2015 Prøver å finne litt ut om hvilke drømmer og framtidsplaner de har,for å se om vi har noe å bygge videre på. Men jeg passer på å holde en lett tone,så det ikke høres dønn alvorlig og intervjuaktig ut.I de fleste tilfeller går praten av seg selv,uten at man trenger å planlegge så mye.
Gjest mainbitch Skrevet 28. april 2015 #15 Skrevet 28. april 2015 1) Har du HIV eller andre kjønnssykdommer? 2) Er du kriminell? 3) Liker du å stå på ski? Men så er problemet at menn lyver. De svarer bare det de tror du vil høre. Anonymous poster hash: 47383...c05 God blanding
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå