AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #1 Del Skrevet 25. april 2015 Hun ble bare borte fra nett, noen som vet hva som skjedde?Anonymous poster hash: a326d...e48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #2 Del Skrevet 25. april 2015 Hvem er denne figuren? Anonymous poster hash: c6f2d...1da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #3 Del Skrevet 26. april 2015 Hun rei inn i solnedgangen, og siden har ingen sett henne.Anonymous poster hash: d9801...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 18. april 2016 #4 Del Skrevet 18. april 2016 Gammel tråd, men kom plutselig over den. Jeg lurer også på dette. Jeg fulgte henne, av en eller annen grunn, på Facebook for maaaaange år siden. Må ha kommet over henne på en eller annen måte, å så ble det som en bilulykke, du må bare se selv om du vet at du ikke skal... Jeg tror det må ha vært i 2009/2010 eller kanskje enda tidligere. Både hun og ei som het Vibeche? var veldig aktive og skrev mye om stråling, stat, storting og militæret. Hunden var påført kreft av advokater om jeg husker rett. Hamsteren hadde innebygget overvåkingsutstyr?!? Hun var veldig aktiv på nettet, men så forsvant hun plutselig. Jeg vil ikke starte med antakelser her, men håper at både hun og de to barna som sikkert nå har blitt voksne har fått den hjelpen de trengte når dette sto på. Ps!! Jeg anbefaler ingen å Google henne og i hvertfall ikke se på YouTube videoene om de fremdeles ligger ute. La det få ligge i fred for de involvertes skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet fredag kl 19:24 #5 Del Skrevet fredag kl 19:24 Jeg måtte bare google henne, da jeg så en litt spesiell kommentar på Facebook..og så ledet det meg hit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå