AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #1 Skrevet 25. april 2015 Jeg har hatt pannelugg men i og med at det så teit ut på meg som har fall i håret, så lot jeg det vokse ut. Noen mnd etterpå var det på tide med en stuss og jeg bestite frisørtime. Jeg sa til frisøren at jeg ville stusse håret og at jeg HAR HATT pannelugg men at jeg har latt den vokse ut og at den bare kunne skrås litt i dag, fordi den ser ut som en fratrekt gardin etter den vokste ut. Jeg bruker briller og ser ingenting uten de, måtte ta de av under klippingen og jeg ser når jeg tar de på igjen at hun har KLIPT LUGG på meg!! Jeg blir sjokkert men sier ikke noe for hun får den jo ikke til å vokse ut igjen... Jeg tenker at jeg burde selvsagt sagt ting MYE mer i klartekst, at "JEG VIL IKKE HA LUGG MER derfor har jeg latt den vokse ut, bare skrå den litt i kantene så den ikke ser ut som en fratrekt gardin!" Men hun burde vel spurt meg, "mener du at du vil ha lugg igjen eller?" Nå er det 4-6 mnd før den er utvokst igjen men jeg tør aldri klippe meg der igjen!Anonymous poster hash: 9dd17...d6d
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #2 Skrevet 25. april 2015 Klar tale er helt nødvendig i en frisørstol. De er flinke, men de er ikke tankelesere. Ble du fin på håret da? Kledde du frisyren? Anonymous poster hash: 500ba...5db 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #3 Skrevet 25. april 2015 Må vel ha det inn med teskje ja! Nei, nå har jeg jo lugg igjen som jeg bevisst lot vokse ut i vinter fordi det så teit ut på meg med fall i håret...Anonymous poster hash: 9dd17...d6d
Gjest Margit Spat Skrevet 25. april 2015 #4 Skrevet 25. april 2015 Du må være tydelig på hva du ønsker og hva du ikke ønsker, ja. Dessuten er det slik med frisører som med andre folk, at det er noen man kommuniserer bedre med enn andre. Jeg ble selv klippet og fønet med kjerringsveis som passet bedre til en 80-åring hos en frisør jeg en gang var hos (mrk: én gang var hos). Jeg var 25 år gammel... Den personen slapp aldri til med saks oppi hodet mitt igjen noensinne.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #5 Skrevet 25. april 2015 Jeg har hatt pannelugg men i og med at det så teit ut på meg som har fall i håret, så lot jeg det vokse ut. Noen mnd etterpå var det på tide med en stuss og jeg bestite frisørtime. Jeg sa til frisøren at jeg ville stusse håret og at jeg HAR HATT pannelugg men at jeg har latt den vokse ut og at den bare kunne skrås litt i dag, fordi den ser ut som en fratrekt gardin etter den vokste ut. Jeg bruker briller og ser ingenting uten de, måtte ta de av under klippingen og jeg ser når jeg tar de på igjen at hun har KLIPT LUGG på meg!! Jeg blir sjokkert men sier ikke noe for hun får den jo ikke til å vokse ut igjen... Jeg tenker at jeg burde selvsagt sagt ting MYE mer i klartekst, at "JEG VIL IKKE HA LUGG MER derfor har jeg latt den vokse ut, bare skrå den litt i kantene så den ikke ser ut som en fratrekt gardin!" Men hun burde vel spurt meg, "mener du at du vil ha lugg igjen eller?" Nå er det 4-6 mnd før den er utvokst igjen men jeg tør aldri klippe meg der igjen!Anonymous poster hash: 9dd17...d6d Selv om du er nærsynt og bruker briller så ser du om noen grer luggen rett forann øynene dine og begynner å klippe. Anonymous poster hash: f4b69...af7 8
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #6 Skrevet 25. april 2015 Selv om du er nærsynt og bruker briller så ser du om noen grer luggen rett forann øynene dine og begynner å klippe. Anonymous poster hash: f4b69...af7 Litt usikker på hvor du vil med dette svaret. Mener du at jeg "lot" frisøren klippe lugg på meg fordi, tja, da kunne jeg sitte og synes synd på meg selv etterpå?Anonymous poster hash: 9dd17...d6d 2
Bettina82 Skrevet 25. april 2015 #7 Skrevet 25. april 2015 Herlighet! Man kjenner da når frisøren klipper luggen uten å trenge å se noe. 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #8 Skrevet 25. april 2015 Fatter ikke hvorfor du nevnte luggen i det hele tatt. Du kunne jo bare sagt at du ville ha håret fremme skråklipt. Som andre skriver kan man også kjenne om noen klipper luggen uten å se. Du kan også høre hvor hun klipper. Anonymous poster hash: 01629...ce6
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #9 Skrevet 25. april 2015 Litt usikker på hvor du vil med dette svaret. Mener du at jeg "lot" frisøren klippe lugg på meg fordi, tja, da kunne jeg sitte og synes synd på meg selv etterpå?Anonymous poster hash: 9dd17...d6d Kanskje... Eller at du muligens kjeder deg i dag og hadde lyst til å lage en tråd om et eller annet for å få litt oppmerksomhet. Jeg tror nemlig ikke det er mulig at en frisør får klippet en lugg på deg uten at du merker det. Og frisøren vil også spørre underveis om hva du tror om lengden mm.Anonymous poster hash: f4b69...af7
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #10 Skrevet 25. april 2015 Meanwhile, in Nepal Anonymous poster hash: a5e9f...e57 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #11 Skrevet 25. april 2015 Klar tale er helt nødvendig i en frisørstol. De er flinke, men de er ikke tankelesere. Ble du fin på håret da? Kledde du frisyren? Anonymous poster hash: 500ba...5db at frisører generelt er flinke er ikke min erfaring Anonymous poster hash: 5b1e6...e00 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #12 Skrevet 25. april 2015 Når jeg klipper håret mitt forteller jeg hele tiden hvordan jeg vil ha alt og følger godt med på hva som skjer. Anonymous poster hash: 03214...c85 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #13 Skrevet 25. april 2015 at frisører generelt er flinke er ikke min erfaring Anonymous poster hash: 5b1e6...e00 Ikke i Norge hvertfall. Mange ræva frisører her. I Frankrike derimot..! Anonymous poster hash: cf716...12a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå