Gå til innhold

Klemmegave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, vi skal i utdrikningslag til helga og skal ha med oss en såkalt "klemmegave". så er det noen som har noen tips til morsomme klemmegaver til rundt kroner 30,-??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er noe av det jeg fikk i klaemmegaver. I mitt utdrikkingslag skulle klemmegaven være et minne jeg hadde sammen med giveren.

leiketøy,bil/buss(da vi bestemte oss for å være forlovere for hverandre)

kinderegg(en collage vi lagde)

vaffelmix og grønnkonditorfarge (jeg lærte bort kunsten å lage mugne vafler)

hjemmesnekra CD (vi gikk mye på byen)

garnnøste (vår utrolige strikkeferdighet)

ramme m/selvlaga bilde (tapeten på rommet vårt :ler: )

et blad (den historien egner seg ikke her)

et opprevet og ihjelsydd stoffstykke (vår utrolige symaskinferdighet på barneskolen) :oops:

prompepute (ablegøyer med div lærere)

Skrevet

En kokosbolle!! :hoho:

Fikk selv en "dukke" som rålo når man klemte på den. Skikkelig artig sak, som visstnok skulle mine om min latter. :sjarmor:

Skrevet

Klemmegave? Hva er det? Har aldri hørt om noe slikt, jeg... :oops:

Skrevet
Klemmegave? Hva er det? Har aldri hørt om noe slikt' date=' jeg... :oops:[/quote']

Bruden som drikkes ut skal klemme på gaven og gjette hva det er. Dersom hun ikke gjetter riktig må hun drikke.

Skrevet

jeg har heller aldri hørt om " klemmegave". men har vært borti gaver som en gir, til en pris av ca 20 kr, hvor en skal pakke opp en og en gave og gjette hvem den kommer fra. Pakken skal inneholde noe som du forbinder med den personen el noe som dere har opplevd sammen. Gjetter en feil, så må en drikke :-)

Skrevet

Aha...

Ellers kan drikkeleken "jeg har aldri" anbefales. Den er morsom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...