AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #1 Skrevet 25. april 2015 Hei, Jeg tok min siste tablett av Provera i dag, for nesten 2 timer siden. Forventet da at "mensen"/blødning skulle komme i neste uke, som beskrevet i pakningsvedlegget. (3-7 dager etter siste tabl). Men nå sitter jeg altså her og blør! Samme dag som siste tablett! Mensen har kommet! Er dette normalt? Har noen andre opplevd dette? Hmmmm.... Håper på gode svar!:-)Anonymous poster hash: 893e4...afd
miore Skrevet 25. april 2015 #2 Skrevet 25. april 2015 Kom samme dagen som siste pillen eller dagen etter hver av mine kurer
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #3 Skrevet 25. april 2015 Jeg tar provera (10 mg 3 ganger om dagen) og har gjort det i 4 mnd. Blør konstant jeg. Grunnen til at jeg begynte på disse var for å slutte å blø. Men det har ikke skjedd. Så er ikke noe sjokk for meg at du blør på dem. Anonymous poster hash: 2426a...aaa
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #4 Skrevet 26. april 2015 Jeg begynte å blø på nest siste tabl. Ble like overrasket som deg.Anonymous poster hash: f2734...dc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå