AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #1 Skrevet 25. april 2015 Jeg er tilbake. Herregud. Etter 5 intense måneder, med opp og nedturer, og nesten løfter om evig kjærlighet, enstemmighet om hvor bra vi var sammen, er det nå sannsynligvis slutt. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Har egentlig ikke fått noe svar på noe, vet bare at han igår ikke visste hva han følte, og ikke kunne si at han var glad i meg. Pokker. Faen. Åh :'( Måtte bare lufte det lit. gruer meg til å fortelle vennene mine og foreldrene mine og besteforeldre, alle som ble så glad når jeg hadde truffet en kjekk mann. Åh. Anonymous poster hash: 4c083...a14
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #2 Skrevet 25. april 2015 Vel, fu må slutte å oppføre deg som ei prinsesse da!Anonymous poster hash: 3a575...c03
OppNedPåAlt Skrevet 25. april 2015 #3 Skrevet 25. april 2015 Vel, fu må slutte å oppføre deg som ei prinsesse da!Anonymous poster hash: 3a575...c03 Haha, hva faen? Ts har ikke sagt noen ting om hva og hvordan, også kommer du med det der? Bitre bitre AB. 8
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #4 Skrevet 25. april 2015 Vel, fu må slutte å oppføre deg som ei prinsesse da!Anonymous poster hash: 3a575...c03 Og du må slutte med å oppføre deg som en bitterpikk! Anonymous poster hash: 2c0de...7aa 5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #5 Skrevet 25. april 2015 Uff da! Men hvis fyren sier at han ikke er glad i deg fortjener du jo mye bedre! Tror du skal være glad til, jeg. Forstår også det er kjipt at du har fortalt venner og familie om denne mannen, men sånn blir det jo når man tror det går rette veien. Vi har nok alle vært der. Anonymous poster hash: bdde6...c5d
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #6 Skrevet 25. april 2015 Haha, hva faen? Ts har ikke sagt noen ting om hva og hvordan, også kommer du med det der? Bitre bitre AB. HAHAHAHAHAHAHAAnonymous poster hash: 3a575...c03 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #7 Skrevet 25. april 2015 Jeg sier alltid til min familie at jeg var den som dumpet selv om det ikke alltid er sant, for å slippe at de skal bli trist eller synes synd på meg Anonymous poster hash: 80b5f...6d0
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #8 Skrevet 25. april 2015 Jeg sier alltid til min familie at jeg var den som dumpet selv om det ikke alltid er sant, for å slippe at de skal bli trist eller synes synd på meg Anonymous poster hash: 80b5f...6d0 Haha, rart at de ikke skjønner at de gjør det verre med den der medlidenheten sin.Anonymous poster hash: 73014...bdd
Teethgrinding Skrevet 25. april 2015 #9 Skrevet 25. april 2015 TS bør stanse øyeblikkelig med idéen om at man dessverre "er singel igjen". Hva er det du er igjen? Du er deg selv, slik du alltid har vært. Det er ingenting som endrer seg med deg som menneske etter hvilken sivil status en skulle ha. Du vil alltid være deg selv. Hvorfor er dette viktig? Fordi det dypest filosofisk sett handler om å forstå at vi alle er alene. Vi er alle ensomme. Ingen kan redde deg fra å være fanget i ditt eget hode. Det er gjennom sosiale forbindelser at vi føler fellesskap og kan koble oss til andres fangede hjerner. Løsningen må følgelig bli å være sosial, ikke nødvendigvis at man skal unngå å være singel for enhver pris, eller snakke ned det å være singel. Singel er egentlig et ikke-begrep. Det er bare fraværet av en intim relasjon. Hverken mer eller mindre. I mitt hode (som er et rasjonelt hode) er det viktig at man ser logisk på de tingene som skjer en. Følelser har vi alle, men når man tar grep om virkeligheten kan man kontrollere sin følelser på en fornuftig måte. Så det er slutt med typen. Beklager for det, trist. Nå starter dog et nytt kapittel. Du er ikke verdt mindre nå enn før. 8
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #10 Skrevet 25. april 2015 I mitt hode (som er et rasjonelt hode) er det viktig at man ser logisk på de tingene som skjer en. Følelser har vi alle, men når man tar grep om virkeligheten kan man kontrollere sin følelser på en fornuftig måte. Så det er slutt med typen. Beklager for det, trist. Nå starter dog et nytt kapittel. Du er ikke verdt mindre nå enn før. Kvinner har ikke et logisk hode ...de opererer på følelser og kun det. Så nei det handler ikke om å finne en logisk forklaring så lenge følelsene tilsier noe annet for henne. Anonymous poster hash: ea8bc...612 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #11 Skrevet 26. april 2015 Ingenting i veien med å være singel, personlig forstår jeg ikke hvorfor så mange higer så mye etter å ha kjærester. De hopper fra kjæreste til kjæreste og takler ikke å være alene. Hva med å heller date noen lenge, gifte seg og være sammen for alltid som i gamledager? Da brukte de lang tid på å bli kjent med hverandre så de var helt sikre på at dette var The One. I dag virker det som at folk tar til takke med noen som er kjekke/pene og gir de oppmerksomhet. Anonymous poster hash: d7a60...0da 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #12 Skrevet 26. april 2015 ^ fortsettelse: uten at det er skjebnevennen sin, og da blusser faktisk kjærligheten ut etterhvert Anonymous poster hash: d7a60...0da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå