Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde kun El tester liggende, og er ca 10-11dpo.

El testene har vært blendahvite forrige uke (fikk dem i posten etter EL). Men så leste jeg her at de kunne brukes som graviditetstest også? Er dette da en skyggestrek?

Anonymous poster hash: 17078...d50

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glemte bildet!

post-37809-0-26674700-1429949456_thumb.j

Skrevet (endret)

EL-tester kan ikke brukes som G-test, men de kan slå ut på graviditet og da blir de som regel veldig sterke... Men det der er nok en veldig negativ EL-test. Det er vanlig å få streker på EL-tester gjennom hele syklusen.

Edit: Siden du lurte på om det er en skyggestrek, så er det ikke det, en skyggestrek (på en G-test) vil være uten farge og som du ser er den rosa :)

Endret av ELuna
AnonymBruker
Skrevet

EL-tester kan ikke brukes som G-test, men de kan slå ut på graviditet og da blir de som regel veldig sterke... Men det der er nok en veldig negativ EL-test. Det er vanlig å få streker på EL-tester gjennom hele syklusen.

Edit: Siden du lurte på om det er en skyggestrek, så er det ikke det, en skyggestrek (på en G-test) vil være uten farge og som du ser er den rosa :)

Tusen takk for svar! Da fikk jeg litt bedre forståelse for dette her. Trodde el testene fungerte som g-tester, siden mine har vært helt hvite - senest i går. Altså er det styrken på den nederste streken som forteller om en har EL? Og ikke bare det at det er en strek der.

Skrevet

EL-tester funker som graviditetstester, men da må de jo være riktige. Altså de må være positive på normal måte. Like sterk eller sterkere strek.

AnonymBruker
Skrevet

EL-tester funker som graviditetstester, men da må de jo være riktige. Altså de må være positive på normal måte. Like sterk eller sterkere strek.

Ja, jeg bare formulerte meg feil på siste innlegg. Mente at el testene da ikke fungerer på samme måte som g-test - hvor en strek er en strek. Mens på El tester er det da styrken på streken som sier noe om pos/neg.

Skrevet

Nei, iom at de ofte alltid har en strek så gjør de ikke det. Men de fungerer på samme måte på det viset at en positiv test er positiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...