Gå til innhold

Stress & sånt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle burde holde seg i form. Man er svært usunn dersom man ikke trener i det hele tatt, og å ikke spise til faste tider - eller, skrekk & gru, usunt - er tabu. Man skal holde hjernen i form ved å holde seg oppdatert på alle bauer og fronter. Jo, også skal man være omtenksom og interessant venn, partner, familiemedlem, arbeidsmaur/student -rett og slett menneske.

Det jeg lurer på er: Hvem av dere greier det, og kan fortelle meg hvor dere tar tida fra?

Tok en kikk på avtaleboka mi, og fant ut at neste gang jeg har tid til å møte kjæresten min er neste søndag, og da i to timer. Aner ikke hvordan jeg skal greie å korte ned avtaler og arbeid, og holder på å slite meg helt ut. Er det bare organisering som skal til, aka "skjorteprinsippet"(bruk tid på å brette dem og legge dem pent i stedet for å krølle dem sammen i all hast), eller er det sånn det skal være?

1212[ Dette Innlegg er endret av: Aziraphale den 2002-03-03 15:02 ]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ho ho. jeg ville aldri hatt tid til å trene hvis ikke det var for at jobben min praktisk talt er trening. eller motivasjon. jeg hater trening! unntatt svømming, det eneste jeg ikke får astmaanfall av, men det er jo halvannen times reise hver vei til nærmeste svømmehall.

Skrevet

Skjønnar akkurat kva du meiner. Tida strekk rett og slett ikkje til. Som kvinne skal ein jo i tillegg til jobb og trening og veninner og mann og kanskje barn, også ha huset i perfekt stand til ei kvar tid, bake og stelle, samt vere smilande og sprudlande heile tida.

Det er ikkje lett! Men om ein likar det ein held på med virkar alt gjerne litt enklare, sjølv om det av og til er vanskelig å finne gnisten og engasjenmentet.12

Skrevet

Ja, det virker ganske håpløst noen ganger.

Min motivasjon er at jeg vet jeg føler meg enda verre om jeg ikke trener og ikke spiser sunt.

Gjest Cleopatra
Skrevet (endret)

....

Endret av Cleopatra
Skrevet

Hos meg trives hybel-kaninene. Jeg har en avtale med dem - når de blir for mange, så må de se seg om etter et annet sted å bo.

Og det samarbeidet funker bra! icon_lol.gif

Hybel-vertinna!

• 20 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Du er nødt til å prioritere bort noe annet. Feks velge posesuppe et par ganger i uka og trene en halvtime…

Anonymkode: c0c8b...7a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...