AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #1 Skrevet 25. april 2015 Jeg mener ikke anonymt mellom myndigheter/bank, men mellom mottaker og sender. Om jeg foreksempel oppretter en paypal konto, og ber sendere betale til epostadressen kontoen er registrert på, for foreksempel camshow eller salg av truser og sexleketøy osv, får de opp navnet mitt i betalingsprosessen? Finnes det andre sider og løsninger hvor dette går? Anonymous poster hash: 373a0...e5b 2
Leonora8 Skrevet 25. april 2015 #2 Skrevet 25. april 2015 Fant dette etter et lite google søk: Here’s how to change your name that will appear on your buyers statements: Go to www.paypal.co.uk and log in to your account. Click ‘Profile’ near the top of the page. Click ‘My selling preferences’. Click ‘Update’ beside ‘Card statement name’ in the 'Selling my items' section. Enter your name next to ‘Credit Card Statement Name'. Click ‘Save’. If you send an invoice to your buyers, they will always see the name of the person sending them an invoice. The only way that they won't see your name is if you upgrade your account to a business account. Once you have done this, you can then put the business name as the name you would like your buyers to see. To add a business name, you need to upgrade to a Business account. You can upgrade your account in just a few clicks! All we need is a few extra details to comply with European Union Anti-Money Laundering regulations. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #3 Skrevet 20. januar 2016 Fant du en måte? Anonymkode: 859c6...138
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #4 Skrevet 21. januar 2016 er det til en blogg? Anonymkode: cd83b...ff2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå