AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #1 Skrevet 24. april 2015 Jeg blir av og til stirret på av menn, uten at de smiler. Derfor spør jeg dere om hva dette egentlig kan bety.. De smiler jo ikke, så da blir jeg veldig usikker på hva de egentlig tenker. Hva er deres erfaringer/meninger?Anonymous poster hash: e11f5...277
Gjest O___o Skrevet 25. april 2015 #2 Skrevet 25. april 2015 Jeg tar meg selv i å stirre på - Kvinner som er høyere enn meg selv. Jeg kjenner ingen som er like høy eller høyere enn meg selv. - Folk med en morsom, spesiell, eller svært gjennomført stil. - Folk som er så vakre at det knapt går an å se bort. - Folk som utfordrer fordommene mine À la - mannen i grå dress, lys grå skjorte, manskjettknapper, slips, skinnsko og...SPARKESYKKEL - kvinnen med en meter høy og bred affro, leopardmønstredeklær, vakker mørk hud, mørke øyne...som leser Ivar Aasen på trikken & når hun åpner kjeften så prater hun kav nordlendingsdialekt - menn som er tilsynelatende tatoverte fra hårfestet til lilletåa, som har mørkt fyldig skjegg, med stylet kortklipt hår på sidene - lengre hår på toppen, tykke 1920-talls eller 1950-talls briller, skinnjakke, skinnboots... Og barnevogn. - folk som bærer store og ekstremt upraktiske ting, men som selv er liten av vekst 5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #3 Skrevet 25. april 2015 Jeg stirrer sjeldent på folk men det er ofte jeg lar øynene hvile rundt i rommet/bussen/klubben og tilfeldigvis i retning på ca mageområdet til folk. Syns ikke man skal legge så mye i stirring. En venninde snakker alltid om en creep (forskjellige hver gang) som har glana på hun lenge på bussen, og når hun prøver å smile har de fortsatt samme blikk og annsiktsutrykk. Dagdrømming heter det og har ingenting med den personen øyenene tilfeldigvis peker mot å gjøre Anonymous poster hash: 4878a...f50
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #4 Skrevet 25. april 2015 Jeg ser ofte på puppene til jenter. Om de er store og deilige. Anonymous poster hash: 61f61...51d
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #5 Skrevet 25. april 2015 Jeg ser ofte på puppene til jenter. Om de er store og deilige.Anonymous poster hash: 61f61...51d Seksuell trakassering. Skam deg. Hadde du likt om alle menn satt å stirra på puppene til moren eller dattera di? Nei tenkte meg det. Anonymous poster hash: 4878a...f50 5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #6 Skrevet 25. april 2015 Seksuell trakassering. Skam deg. Hadde du likt om alle menn satt å stirra på puppene til moren eller dattera di? Nei tenkte meg det. Anonymous poster hash: 4878a...f50 Ærlig talt. Nå overdriver du. Og dessuten, hvorfor fremhever mange jenter puppene sine med push up og dype utringninger? Selvfølgelig fordi "her kommer jeg..se på de deilige puppene mine".Anonymous poster hash: 61f61...51d 3
Gjest Evans Skrevet 25. april 2015 #7 Skrevet 25. april 2015 Hvis de har noen særegenheter, eller har på seg noe som er morsomt å se på, feks en blomstrete bukse. Eller det kan være at personen har en sveis som minner meg om en jeg kjenner. Så sitter jeg og ser på sveisen til denne personen, og tenker på han jeg kjenner.
Gjest Jean Valjean Skrevet 25. april 2015 #8 Skrevet 25. april 2015 Jeg stirrer aldri på andre mennesker.
Florence Skrevet 25. april 2015 #9 Skrevet 25. april 2015 Jeg kan bli sittende og stirre, men da har blikket rett og slett bare låst seg og selv om det ser ut som at jeg ser de rett i øynene så ser jeg faktisk bare rett gjennom
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #10 Skrevet 25. april 2015 En mann med mørkt hår, mørke øyenbryn og fin nese Anonymous poster hash: 99ea1...a5e
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #11 Skrevet 25. april 2015 Jeg stirrer hele tiden... Bryr meg ikke så mye om hva andre måtte tenke (creepy osv). Ser jeg en søt dame kan jeg fint glo, eller motsatt, er der en merkelig person som gjør noe rart ut av seg så kan jeg fint hvile øynene dit også. mao, det trenger ikke nødvendigvis bety noe. Anonymous poster hash: 29255...a91
Berit Skrevet 25. april 2015 #12 Skrevet 25. april 2015 Noen ganger hvis noen har veldig mye sminke på. Jeg liker å se på mennesker som smiler og er glade
Cuntzilla Skrevet 26. april 2015 #13 Skrevet 26. april 2015 Glor ikke så veldig mye, vet det er ubekvemt. Men sånn i skjul eller bak solbrillene så glor jeg gjerne på veldig vakre mennesker. Ellers så er det litt fraværende dagdrømming eller grubling, jeg kan stå og tenke på hva en person jobber med f.eks. og spinne en hel historie rundt dem basert på hva de har på seg o.l. De trenger ikke se spesielle ut på den ene eller andre måten. 1
Gjest The damned Skrevet 26. april 2015 #14 Skrevet 26. april 2015 Jeg stirrer ikke. Kan hende at jeg dagdrømmer og derfor har blikket rettet mot noen, men det kan man jo se ofte. Ellers så ser jeg jo ekstra på folk jeg synes er vakre, og de som skiller seg ut på en eller annen måte.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #15 Skrevet 26. april 2015 Opplevde senest fredag at en yngre mann regelrett glodde meg ned. Dog var det noe "kjent" med han, men jeg klarte ikke å koble ansiktet til noen minner. Selv blir jeg bare rød når noen stirrer slik han gjorde og da ser jeg alle andre veier. (flau) Ikke er jeg så interessant å se på heller. Anonymous poster hash: 1f613...0ca
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #16 Skrevet 26. april 2015 Jeg opplevde for noen år siden at en mann stirret på meg hver gang han så meg. Det var på universitetet når vi satt på samme pc-rom. Jeg er ikke noen pen jente, så jeg klarte ikke helt å innbille meg at det var derfor. Han var veldig kjekk, men det var veldig ubehagelig å bli stirret sånn på. Ble utrolig flau.Anonymous poster hash: 3c31c...c4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå