Gå til innhold

Savner henne enda

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så ligger jeg her, nesten et år etter hun forlot meg. Klarer ikke få tankene bort fra henne, tankene vekk fra det vi hadde.

Nå ligger jeg i sengen, etter det som må sies å ha vært en fin kveld. Venner, god mat, godt i glasset. Men når dette så er over og de har gått hjem ligger jeg alene igjen. I det som en gang var vår seng. Der hun en gang var en like naturlig del som sengetøyet. Der ligger jeg nå alene.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal kunne komme meg videre, klare å leve livet mitt. For jeg tenker på henne daglig, tenker på hva jeg har mistet. Hun har gått videre, kanskje funnet en som var bedre for henne?

Utad framstår jeg som vellykket. Ting jeg tar i går stort sett veldig bra. Kort fortalt har jeg kommet langt på få år. Problemet er at jeg selv føler jeg går i oppløsning. Drives fra skanse til skanse, selv om det ikke lengre er noe å forsvare. Føler jeg lever en løgn, og at savnet blir for stort i livet mitt.

Nesten fire år fikk vi sammen, men du skal vite at jeg tenker på deg hver dag.

Anonymous poster hash: 1c504...749
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:klemmer::troest: Kjærlighetssorg tar tid. Hva med å begynne å date igjen?

Anonymous poster hash: a5482...646
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg godt igjen. Jeg tenker også på henne hver bidige dag - og i juni blir det intet mindre enn seks år siden vi gikk fra hverandre. Og vi var sammen i bare to år. Jeg hater meg selv for at jeg valgte å gå, og jeg er i dag hellig overbevist om at jeg aldri kommer til å finne noen som henne igjen, selv om jeg har prøvd i flere år nå. Det er jo en aldri så liten trøst for deg at flere har det som deg.

Anonymous poster hash: 67947...218
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har elsket to menn i mitt liv og vet det ikke bare er en rett person der ute.

Anonymous poster hash: 47341...1e7

• Liker 2
Skrevet

Jeg har elsket to menn i mitt liv og vet det ikke bare er en rett person der ute.

Det var bare en for Forrest Gump!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke alene kompis!

Anonymous poster hash: 384a3...b04
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er greit å prøve å date igjen, for den enkleste måten å komme over noen på, er å møte en ny person man blir fascinert av. Så blir minnet om den andre gradvis flyttet til en skuff baki hodet.

Jeg tenker fortsatt på ham jeg mistet for over et år siden. Og vi var bare sammen i 5 uker.

Men det var så intenst, og det føltes som min andre halvdel hadde funnet meg. Jeg vil aldri glemme ham.

Ingen når opp til han, men kanskje det kommer en ny etter hvert.

Selv om jeg nå fortsatt håper at det blir oss to igjen, selv om vi ikke har hatt kontakt på et år og han har ny dame.

Jeg prøver å åpne hjertet for at en ny kan komme inn.

Anonymous poster hash: 65ef1...12f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var bare en for Forrest Gump!

Det er sant ;) Alle er unike.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...