Gå til innhold

Den kritiske fasen i datingverden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når man dater en person. Når vil dere si at man er i den kritiske fasen hvor alt er usikkert og når går man over til å være mer stabil?

Jeg tenker at de 5 første datene er de veldig kristiske for det er da man lærer hverandre å kjenne og får en magefølelse som sier kjør på eller dropp ut. Ellers har man også den fasen etterpå hvor man begynner å ha sex og kommer hverandre nærmere. Man får en følelse på om det kjennes rett eller galt.

Når er forholdet så og si trygt? Aldri?

Anonymous poster hash: 962ba...212
Videoannonse
Annonse
Gjest Usminket
Skrevet

Man har aldri noen garantier. Selv om man har datet eller holdt på i flere måneder eller år, så er det alltid en sjangse for at noe kan gå galt, eller den ene parten går lei.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror det kommer an på personene, hvor tilbøyelige de er til å binde seg for et forhold. Lønner seg å prøve å bli godt kjent og stille spørsmål i datingfasen selvfølgelig.

Anonymous poster hash: 43be3...4f4

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Tror ikke det fins noen fasit på det, dessverre, selv om jeg skulle ønske det gjorde det.

Jeg har datet en fyr i litt over 2 mnd nå og jeg føler meg enda ikke helt trygg på at det kommer til å bli oss..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest/hørt og erfart at den kristiske fasen kommer etter 3-4 mnd. Det er da man har blitt mer seriøse uten å være "for-livet-seriøse" enda. Det er på en måte da man bestemmer seg for om man vil satse eller trekke seg unna.

Anonymous poster hash: e4867...cc9
Skrevet

Tror det kommer an på personene, hvor tilbøyelige de er til å binde seg for et forhold. Lønner seg å prøve å bli godt kjent og stille spørsmål i datingfasen selvfølgelig.

Anonymous poster hash: 43be3...4f4

Hvilke spørsmål tenker du på da? *nysgjerrig*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...