Gå til innhold

Flybillett til Thailand

vilde

Anbefalte innlegg

Hei,

Trenger tips om reisebyrå som selger billige flybilletter, ikke nettbyrå der man må betale med engang.

Skal ikke dra før i februar, og har ikke penger til å betale hele billetten enda.

Har fra før tatt kontakt med

- singh ekspress

- orkide

- eastern travel

Andre tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viss du er under 26 år eller student under 30 år, so kan eg anbefale Kilroy Travels. Gode mulighete for å finne noko billig der... :)

www.kilroytravels.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi bestilte i januar for reise i desember. betalte 1800 først og resten i oktober. dro inom en Bennetbutikk.

Kun fly og reiste Oslo/shippol,bankok, Puket. 5 uker. Kom på 16000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun fly og reiste Oslo/shippol' date='bankok, Puket. 5 uker. Kom på 16000.[/quote']

Synes det hørtes dyrt ut jeg, er det virkelig så mye dyrere å reise dit en til Kina?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 000 var sikkert for 2 personer. De billettene jeg har fått tilbud på ligger mellom 6500-9000 kr pr person.

På Eastern Travel sa de imidlertid at prisen kan endres helt fram til avreise, syns det hørtes rart ut, så må finne en annen plass.

Vi hadde egnetlig fått ordnet samboer billett gjennom STA, men 2 måneder senere sa STA dama at ho dessverre hadde gjort en feil og billettene ble 3000 kr dyerer, jeg skal ALDRI ha noe med STA travel igjen.

Håper på å få tak i noen billetter til rundt 7000 iallefall.

Ønsker fortsatt tips på hvor det lønner seg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. :P

Reiser til Phuket i januar. Billigste vi fikk til var sharterfly (kun fly) til 14.700 for 2 pers. i 3 uker.

Høysesong på den tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JEg søkte nettopp fra Oslo til Bangkok.

Fikk opp pris på 2 voknse og et barn til under 8000,- t/r. Men det var i juli da når det er lavsesong...

Men det er da vi har lyst til å reise!!

Det var på Kilroy da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får priser helt ned i 6000 på lavprisfly.no, men da må man betale alt med engang, og det har vi ikke penger til enda:( Pluss syns det er litt kjipt å betale hele flybillettene 1/2 år før man drar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Anonymous

Pacific reiser ved Gunerius (Oslo) har i allefall billige reiser til Vietnam.

Vi betalte 8000,- for billett til Singapore (2 dager) til Ho Chi Minh og hjem igjen fra Hanoi via Singapore (3 dager.) De ordnet dessuten visum for oss! Kjempeservice!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...