Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bruker nå st.tropez self-tan spray (dark) og den blir veldig mørk i påføring med det samme. Bruker den også i ansiktet. Men kunne tenkt meg en uten den mørke påføringsfargen, slik at jeg kan sminke meg over. Noen som vet om st. tropez har noen slike produkter, evt. andre bra merker? (At kremen/moussen er hvit når man påfører)

Anonymous poster hash: e8108...9b7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

St. Tropez har en man blir gradvis "tan" av, men på meg blir jeg mer gulaktig + den etterlater en del flekker på hvite klær og laken.

Bruker den uansett hvis jeg skal noe spesielt :)

Anonymous poster hash: 823e1...4fa
AnonymBruker
Skrevet

St. Tropez har en man blir gradvis "tan" av, men på meg blir jeg mer gulaktig + den etterlater en del flekker på hvite klær og laken.

Bruker den uansett hvis jeg skal noe spesielt :)

Anonymous poster hash: 823e1...4fa

Ja vet om den gradual tan, men det blir for lenge å vente igjen :)

Skrevet

Jeg vet ikke om noen som er hvite, annet enn de som gir gradvis farge. Men st. Tropez har jo en express spray som skal sitte på i bare max 3 timer. Kanskje det er et alternativ? Det blir i hvertfall litt mindre ventetid enn med den vanlige :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om noen som er hvite, annet enn de som gir gradvis farge. Men st. Tropez har jo en express spray som skal sitte på i bare max 3 timer. Kanskje det er et alternativ? Det blir i hvertfall litt mindre ventetid enn med den vanlige :)

Jeg gikk for den vanlige fra st. tropez, så håper jeg den ikke er like mørk som den i dark :) ts

Skrevet

Jeg gikk for den vanlige fra st. tropez, så håper jeg den ikke er like mørk som den i dark :) ts

Når du har prøvd den kan du si ifra hvordan den var i forhold til den andre?

AnonymBruker
Skrevet

Når du har prøvd den kan du si ifra hvordan den var i forhold til den andre?

Ja har den på nå og kan si jeg er veldig fornøyd med påføringsfargen (om det var det du mente), med ett lag så vises nesten ikke moussen når man masserer inn. Men med to og tre lag blir den mørkere, men går fint å sminke over, for min del. Har ikke vasket den av enda da. Kjempefornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...