Gå til innhold

Hva ville du skulle vært ditt siste måltid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om du skulle dø, hva ville du skulle hatt som ditt siste måltid?

Mitt hadde vært pinnekjøtt, kålrabistappe og potet! Med sjokolade til dessert, og pepsi max til drikke:p

Anonymous poster hash: e8155...c06
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pinnekjøtt og kålstappe med fårikål med sodd (ja sodd) spaghetti med kjøtt og parmesan og smørdampet brokkoli med fløtegratinerte poteter...

Dessert: lukket valnøtt, saftig sjokolade og krokan/jordbær/lakris is!

Og nei, jeg kan ikke velge bort noe ;-)

Anonymous poster hash: 564d5...ee0

Gjest Tekola
Skrevet

Ryddet for tulleinnlegg.

Tekola, admin.

Skrevet

Medium stekt indrefilet med bernaise, spansk rødvin, creme brulee til dessert, rekecoctail til forrett, alt servert av min unge elsker på 105-årsdagen min :)

• Liker 4
Skrevet

En gigantisk bolle med iskrem(forskjellige smaker vel å merke)

AnonymBruker
Skrevet

pepperonipizza og cola, og masse iskrem til dessert. Og jeg kunne spist ubegrenset til jeg sprakk

Anonymous poster hash: ebf17...e77
Skrevet

Reinsdyrfilet med glasserte rotgrønnsaker og løk, skikkelig god hjemmelaget potetmos med laubær-blader og rødvinssaus (eller annen god saus). Sjokolademousse eller tiramisu til dessert, og selvfølgelig kaffe!

Skrevet

Stekt elghjerte med hjemmelaget cognac- og brunostsaus, ovnsstekte poteter med havsalt, sopp stekt med hvitløk og dampede gulrøtter. Med en Tomassi rødvin til og solmodne multer med fløte til dessert. Gjerne en kaffe mocha med krem til sist!

Skrevet

Mc donalds cheeseburger og pomfri, grandiosa kjøttdeig og løk med creme fraiche og grillkrydder og melkesjokolade med japp til dessert ❤️

• Liker 1
Skrevet

Kjøtt i mørket. Ben&Jerry til dessert.

Og... med håp om at henrettelsen skjer kjapt så ikke jeg rekker å bli syk pga inntak av gluten: En nystekt hvetebolle.

• Liker 1
Gjest earlgrey
Skrevet

Skulle spist meg ihjel på indisk kyllinggryte med mangochutney-saus, currypaste og casheynøtter på toppen, deretter et stort eksotisk fruktfat på en seng av ben&jerrys is <333 og sjokoladeegg i lilla kartong!

Og hadde jeg hatt plass hadde jeg også tatt en quattro formaggi-pizza med pepsi max ved siden av :)

Skrevet

Knekkebrød med brunost.

AnonymBruker
Skrevet

Nybakt grovbrød med ost og rød paprika og smør. Kanelboller bakt av tanta mi.

Eller en eller annen indisk gryte. Og masse sjokolade- og pistasjis

Anonymous poster hash: 62822...d69
Skrevet

3 tonn pannekaker og tomatsuppe<3 etterfulgt av en haug nystekte boller med vaniljekrem og sjokolade og litervis med melk, hahah

Skrevet

Sushi og Riesling

Eller pinnekjøtt, medisterkaker og rotmos :wow:

AnonymBruker
Skrevet

Indisk korma med scampi, papadums, raita og nan.

Maarud sour cream and union med holiday dip av seterrømme

Øl og cider til drikke og pistasjis med sjokoladebiter til dessert, pluss sånne gullvafler med sjokoladetrekk.

Anonymous poster hash: bf71a...281

Skrevet

Reinsdyr- eller hjortebiff.

Helt ærlig, så tror jeg ikke jeg har klart å fått ned så mye som en smule om jeg visste at min siste time sto for tur!

AnonymBruker
Skrevet

Må bli en blodig biff, med urtestekte småpoteter, stekt sopp, bernaise og en passende vin:) Til dessert en mektig sjokoladekake og sjokolademelk(hey, kan nå liksågodt få diabetes når jeg alikevel skal dævve :fnise: )

Anonymous poster hash: 78eb9...183
Gjest gjestvest
Skrevet

Har aldri forstått det med siste måltid. Hadde ikke en fått klump i halsen? Hvordan kunne en da fått spise noe som helst?

AnonymBruker
Skrevet

Pinnekjøtt på meg også, med masse kålrabistappe og null poteter.

Og jeg hadde tatt for meg av akevitten. Ikke nødvendig å være forsiktig med den i en sånn situasjon.

Anonymous poster hash: c88f5...8d1
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...