Gå til innhold

Eksisterer Natusan dagkrem fortsatt? Funket for tørr hud, trenger tips...

Anbefalte innlegg

Gjest Gemini7
Skrevet

Jeg brukte den hvite krukka med natusan dagkrem fra jeg var 17 til ca 27 og var egentlig veldig godt fornøyd.. Jeg har tørr eller fuktfattig hud- jeg vet egentlig ikke forskjellen men den trenger mye krem og jeg har litt tørrflekker (er atopiker men har kun eksem få steder, ellers typisk tørr hud).

Så begynte jeg å nettshoppe og vips ble det kjøpt en del kremer etc på nettet, av mer kjente og dyrere merker (Lancome, Elizabeth arden etc). Så de siste årene har jeg ikk ebrukt natusan. Har brukt Ole henriksen-krem et par år nå og har egentlig vært fornøyd inntil nå. I det siste merker jeg at huden ser dradd og tørr ut med antydninger til tørrflekker. Jeg brukte ole henriksen serum også før, nå bruker jeg Nutri gold fra Loreal. kanskje det er serumet som ikke funker så bra? burde kanskje kjøpe ole H serum igjen.

Uansett- tenkte at jeg som en nødløsning hadde lyst til å returnere til Natusan igjen for en stund for å se om det fortsatt funket for meg. har vært skuffet over ganske mange dyre ting som lover å gi moisture, men da jeg brukte natusan var jeg aldri tørr, så kanskje det enkle er det beste..?

Noen som vet om den er i salg fortsatt? Har lett i butikker og litt på nett nå, uten hell...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...