AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #1 Skrevet 24. april 2015 Noen ganger, når hunnkatten vår har vært utendørs, kommer den inn og lukter spesielt. Dette er ikke hver gang, og jeg mistenker at det er etter at katten har hatt nærkontakt med en hannkatt. Nå har den nettopp kommet inn, og lukter sånn, jeg merker den lukta med en gang, for den er litt spesiell... Og da er hun oppgitt av å stelle pelsen sin iherdig. Kan denne lukten være, at katten har paret seg med en annen katt? Henne er ikke sterilisert enda, men hun får p-piller. (Sterilisering foregår snart) Merker dere andre hunnkatteiere at hunnkatten deres lukter litt spesielt noen ganger etter å ha vært utendørs?Anonymous poster hash: dad4c...a23
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #2 Skrevet 24. april 2015 Noen ganger, når hunnkatten vår har vært utendørs, kommer den inn og lukter spesielt. Dette er ikke hver gang, og jeg mistenker at det er etter at katten har hatt nærkontakt med en hannkatt. Nå har den nettopp kommet inn, og lukter sånn, jeg merker den lukta med en gang, for den er litt spesiell... Og da er hun oppgitt av å stelle pelsen sin iherdig. Kan denne lukten være, at katten har paret seg med en annen katt? Henne er ikke sterilisert enda, men hun får p-piller. (Sterilisering foregår snart) Merker dere andre hunnkatteiere at hunnkatten deres lukter litt spesielt noen ganger etter å ha vært utendørs?Anonymous poster hash: dad4c...a23 Skrivefeil: det står oppgitt, mente opptatt av å stelle pelsen sin.Anonymous poster hash: dad4c...a23
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #3 Skrevet 24. april 2015 Min lukter ofte bil, fordi hun elsker biler. Altså hun gnir seg inntil de, og lukter litt bensin. Men lukten av andre katter har jeg ikke kjent.. Mener du at en hannkatt har markert på din katt? Anonymous poster hash: ea10d...b33
Djungelvrål Skrevet 25. april 2015 #4 Skrevet 25. april 2015 Ja....men jeg vet ikke om hu har seg. Hu er sterilisert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå