Gå til innhold

Å noen ganger jobbe som prostituert for å tjene ekstra penger. Greit?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Velger å ta dette anonymt.

Altså, sitasjonen er at jeg har høyere utdannelse, har en fast, god jobb og er skilt med ett barn.

Etter skilsmissen fikk jeg en del økonomiske utfordringer, og etter å ha sex serien The Secret Diary of a Call Girl, og diverse oppslag om luksusprostituerte begynte jeg å lese meg opp på dette emnet. Fant ut at det er mange studenter som iblant gjør dette, helt anonymt og med god fortjeneste.

Bestemte meg derfor etter noen ukers betenkningstid for å lage en profil/annonse på et av disse nettstedene. Hadde skaffet meg en kontanttelefon, og ventet med å opprette annonsen til jeg var 100% sikker på at nummeret var registrert som hemmelig nummer.

Fikk masse telefoner og meldinger, og tok steget og møtte den første. Det fikk faktisk helt fin. Han så helt normal ut, brukte kondom til alt. Dusjet da jeg kom hjem. Gikk på min vanlige jobb neste dag. Hentet datteren min hos eksen.

Neste gang jeg hadde en barnefri helt, aktiverte jeg annonsen igjen, og møtte noen menn. Enkelt, raskt, og med veldig god fortjeneste.

Altså, poenget med innlegget er vel dette: Jeg føler meg ikke skitten eller ødelagt av dette, at jeg når jeg har tid til overs møter menn for å ha sex mot betaling. Ingen vet om det, og det går ikke utover noen. Jeg kan tjene 20-30 000 ekstra på en måned om jeg har nok tid, og psykisk sett har det ikke skjedd noe negativt ennå. Noen menn har jeg avvist, fordi de var annerledes enn de beskrev seg som, men ellers har jeg ikke opplevd noe verre enn at det er litt kleint.

Jeg passer vel ikke helt inn i forestillingen om at alle prostituerte blir utnyttet, jeg gjør jo dette privat, hemmelig - kun for å tjene penger. Ville selvsagt ikke gjort det om jeg plutselig vant i Lotto f.eks., men det er veldig lettjente penger. Tar kort tid, minimal innsats.

Er det noe galt med meg, i forhold til andre? Synes ikke det selv egentlig, føler at jeg nesten utnytter mennene jeg møter - å få 3000 kroner for en halvtime, det er nesten så jeg raner dem. Men, de velger det jo frivillig.

Flere som meg; kvinner som lever helt vanlige liv, men som i hemmelighet gjør noe...helt annet? :)

Anonymous poster hash: 2fd68...38e
  • Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ah, så du er en hore. Gratulerer.

Mennene du ligger med er kriminelle, da det er i mot loven å kjøpe sex. Jeg er selv student, men ville aldri ha sunket til ditt nivå for å få tilfredstilt materielle behov. Jeg kjøper heller First Price-produkter enn å selge egen kropp. At du ikke føler deg skitten eller ødelagt snakker for seg selv.

Jeg tipper fremtidige partnere og eget barn(!) vil ha store vanskeligheter med å akseptere dette dersom det kommer frem i dagens lys. Du sier at ingen vet om dette, men sannheten er at hver mann du ligger med vet dette. Du burde også tenke på eventuelle andre liv du ødelegger ved din aktivitet, som for eksempel konene og barna til de mennene du har deg med for pengenes skyld. Er det verdt det for deg? For det burde det ikke være.

Anonymous poster hash: 0be03...e7e
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si at kvinner som drar på byen og sjekker opp/lar seg bli sjekket opp for en drink eller to er mer horer enn en som selger tjenester.

Stå på men fortsett å vær like forsiktig.

Anonymous poster hash: 297ef...062
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ah, så du er en hore. Gratulerer.

Mennene du ligger med er kriminelle, da det er i mot loven å kjøpe sex. Jeg er selv student, men ville aldri ha sunket til ditt nivå for å få tilfredstilt materielle behov. Jeg kjøper heller First Price-produkter enn å selge egen kropp. At du ikke føler deg skitten eller ødelagt snakker for seg selv.

Jeg tipper fremtidige partnere og eget barn(!) vil ha store vanskeligheter med å akseptere dette dersom det kommer frem i dagens lys. Du sier at ingen vet om dette, men sannheten er at hver mann du ligger med vet dette. Du burde også tenke på eventuelle andre liv du ødelegger ved din aktivitet, som for eksempel konene og barna til de mennene du har deg med for pengenes skyld. Er det verdt det for deg? For det burde det ikke være.

Anonymous poster hash: 0be03...e7e

Helt enig.

Jeg støtter ikke folk som forfekter et av de mest unødvendige og subjektive hierarkiene som er; nemlig det seksuelle.

Anonymous poster hash: 43d2c...93f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig.

Jeg støtter ikke folk som forfekter et av de mest unødvendige og subjektive hierarkiene som er; nemlig det seksuelle.

Anonymous poster hash: 43d2c...93f

Ok. Selv har jeg ikke behov for å dømme andre mennesker.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si at kvinner som drar på byen og sjekker opp/lar seg bli sjekket opp for en drink eller to er mer horer enn en som selger tjenester.

Stå på men fortsett å vær like forsiktig.

Anonymous poster hash: 297ef...062

Haha, ja, ikke sant. Takk. :)

Skrevet

Jeg synes salg av sex er helt greit. Men det at du har et barn bekymrer meg en god del, fordi det kan by på en masse problemer.

Skrevet (endret)

Grøss og gru. Tenk om du møter faren til en av ditt barns venner, eller en kollega fra arbeidsplassen din møter opp som sexkunde... Er du ikke redd for å bli gjenkjent, møte kjente? Sjansene for det øker for hver eneste kunde du tar i mot. Det er en lek med skjebnen. Til og med en kompis av eksmannen din kan dukke opp... Er det noe jeg har lest mange ganger, så er det at prostituerte/sexselgende kvinner sier at menn av alle typer og fra alle lag og samfunnsklasser kjøper sex. Så ikke tro at de menn du kjenner, ikke er "typen til å kjøpe sex"...!

Endret av Million
  • Liker 7
Skrevet

Stakkars, stakkars barnet ditt.............

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Grøss og gru. Tenk om du møter faren til en av ditt barns venner, eller en kollega fra arbeidsplassen din møter opp som sexkunde... Er du ikke redd for å bli gjenkjent, møte kjente? Sjansene for det øker for hver eneste kunde du tar i mot. Det er en lek med skjebnen. Til og med en kompis av eksmannen din kan dukke opp... Er det noe jeg har lest mange ganger, så er det at prostituerte/sexselgende kvinner sier at menn av alle typer og fra alle lag og samfunnsklasser kjøper sex. Så ikke tro at de menn du kjenner, ikke er "typen til å kjøpe sex"...!

dysfunctional-family.jpg

Anonymous poster hash: 9e326...f39

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke døm denne kvinnen og hennes barn, hun er i en vanskelig økonomisk periode og å selge seg er faktisk ganske mye lettere for en ekstra inntekt enn det å ha enda en til jobb og dermed null tid til barnet. Det er ingenting som tilsier at dette er noe hun vil fortsette med når barnet blir eldre slik at barnet trenger å vite om det.

Jeg fikk vite at min far var en raner gjennom hele sitt liv og da jeg var baby, da jeg var 15 år, og skulle ønske jeg aldri hadde fått vite det for vi hadde et godt forhold og han hadde vært en meget god pappa for meg selvom det var dette han følte han måtte gjøre for å hjelpe mamma med å skaffe mat på bordet.

Så lenge du ikke har problemer med dette å ha følelsesløs sex, TS, så ser jeg ingenting galt i det valget du har gjort sålenge du føler det er greit selv!

Anonymous poster hash: 0f232...d95
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne aldri gjort det men det er fordi jeg har et anstrengt forhold til sex forhold til hvem man deler seg med, men om du ikke legger så mye i sex til vanlig uansett så kan jeg ikke se at det gjør noe skade for deg eller andre :)

AnonymBruker
Skrevet

Bare lurer, spør du de om bilde før du møter de?

AnonymBruker
Skrevet

Har ingenting i mot at du selger deg selv, eller "selger en tjeneste", som du selv bedyrer.

Men, vet ikke om jeg tror på at du egentlig syntes det er så greit.

Når du ikke engang kan vedkjenne at du FAKTISK SELGER KROPPEN DIN.

Og, at du faktisk, pr definisjon, er ei hore, eller ei prostituert om du foretrekker det litt snillere ordet.

Jeg fatter det ikke - hva er det for en trøst egentlig?

Hore = sexarbeider, ei som selger en seksuell tjeneste.

Du, selger en seksuell tjeneste.

MEN JEG! ER INGEN HORE!!.. huh.. hvorfra kommer det resonnementet?

Anonymous poster hash: 0bad1...ba1
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne aldri gjort det men det er fordi jeg har et anstrengt forhold til sex forhold til hvem man deler seg med, men om du ikke legger så mye i sex til vanlig uansett så kan jeg ikke se at det gjør noe skade for deg eller andre :)

Jeg har og et anstrengt forhold til det å ha sex med noen. Hadde bare hatt sex med fire menn før jeg begynte med dette. Jeg legger veldig, veldig mye i sex -med den rette, noen jeg er forelsket i.

Sex med de som betaler meg for det, ser jeg bare på som tidsfordriv, en form for trening. Er ikke noe jeg tenker noe på etter at jeg er ferdig.

Har kanskje sammenheng med at jeg liker bdsm og kun har slik sex med menn jeg er forelsket i og har forhold til, men de som betaler med har jeg "bare" vanlig sex med- og det har jeg ingen sterke følelser for verken på den ene eller andre måten. :)

AnonymBruker
Skrevet

Ikke døm denne kvinnen og hennes barn, hun er i en vanskelig økonomisk periode og å selge seg er faktisk ganske mye lettere for en ekstra inntekt enn det å ha enda en til jobb og dermed null tid til barnet. Det er ingenting som tilsier at dette er noe hun vil fortsette med når barnet blir eldre slik at barnet trenger å vite om det.

Jeg fikk vite at min far var en raner gjennom hele sitt liv og da jeg var baby, da jeg var 15 år, og skulle ønske jeg aldri hadde fått vite det for vi hadde et godt forhold og han hadde vært en meget god pappa for meg selvom det var dette han følte han måtte gjøre for å hjelpe mamma med å skaffe mat på bordet.

Så lenge du ikke har problemer med dette å ha følelsesløs sex, TS, så ser jeg ingenting galt i det valget du har gjort sålenge du føler det er greit selv!

Takk. Bor i en del av landet hvor det er enkelt å være anonym, og siden jeg har en ordentlig jobb til vanlig, er jeg ikke avhengig av å gjøre dette. Slik kan jeg velge og vrake angående hvem jeg vil møte. Vil selvsagt ikke holde på med dette i årevis, det er for en tidsbegrenset periode.

Skrevet

Folk er forskjellige, og dette er noe man aksepterer ettersom man blir eldre. Dessverre er det noen som aldri lærer seg dette, og bestandig føler behov for å dytte sin mening over på andre. Dette synes jeg er svært uheldig siden samfunnet vårt er bygget opp av unike individer som alle har like stor rett til å eksistere og mene, og jeg syns rettelig synd på dere som alltid sitter der oppe i moralens høyborg og forteller alle hvordan de skal leve og hva de skal føle.

Med det sagt syns jeg ikke at du TS gjør noe helt forkastelig, så lenge du har kontroll på hvordan det påvirker deg, og at du har det bra med deg selv :hug: Selv om jeg kanskje ikke kunne tenkt meg dette selv, ser jeg ingen grunn til å henge ut andre mennesker av den grunn.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Folk har forskjellige meninger om ting. Hva med å godta at noen velger å gjøre det som TS her gjør?

Anonymous poster hash: 634c2...28c

• Liker 2
Skrevet (endret)

Selve ordet "hore" tar jeg ikke seriøst lenger, uansett om det blir beskrevet som "ei som selger kroppen sin for sex" eller "ei som er på byen med litt for kort skjørt." Ordet er oppbrukt i mine ører, og er egentlig et ganske patetisk ord som i grunn er ekstremt nedsettende om et annet menneske, uavhengig om de går under kategorien "hore" eller ei.

Når det er sagt, så stiller jeg meg nøytralt til det du driver med, TS. Det høres for øvrig veldig forlokkende ut med 30.000 ekstra i måneden, men jeg kunne aldri gjort det fordi jeg er et individ med en helt annen oppfatning enn deg.

Jeg har faktisk sett "The secret diary of a call girl", og fant den serien veldig underholdende. Allikevel kunne jeg aldri nytt sex med menn jeg vet betaler for det. Ikke fordi jeg dømmer deg, eller dem, men fordi jeg hadde kjent på det i ettertid.

Folk vil alltid ha forskjellige meninger om emnet. Noen syns det er forkastelig, andre syns det er greit. Du bestemmer helt selv over din egen kropp, på lik linje med ei kvinne som vil ta abort f.eks. Det er ditt valg.

Vil også tilføye at det er en hårfin grense på hva jeg syns er greit og ikke. Når det gjelder prostitusjon i form av frivillighet, og man bestemmer selv - go for it. Når det gjelder sexslaver, sex-trafikkering og jenter/gutter som står på gata uten å ville det selv så er jeg helt i mot det. DET er ikke greit!

Endret av Ms.Sommerfugl
Skrevet

Hun skriver ingenting om at hun er fattig. Få trenger 30 000 ekstra i mnd for å få det til å gå rundt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...