AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #1 Skrevet 24. april 2015 Noen som har noen tips? Noe fancy hjelpemiddel på eBay? Kan ikke tupére håret hver gang jeg skal bruke clip on da det sliten sånn på mitt eget hår.. Anonymous poster hash: ea295...ca0
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #2 Skrevet 24. april 2015 Spraye håret der clipen skal sitte med hårspray, og så sette i clipen mens sprayen er våt....? Anonymous poster hash: caf02...5fb
Djungelvrål Skrevet 24. april 2015 #3 Skrevet 24. april 2015 Sliter også med dette, både tuperer og sprayer. Mine sitter ikke bare med spray...
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 Jeg tuperer aldri, og de sitter som støpt hele dagen. Kommer vel an på klemmene. Jeg bruker clip-on fra Locks and Bonds. Anonymous poster hash: 058f4...7da
Djungelvrål Skrevet 27. april 2015 #5 Skrevet 27. april 2015 Jeg tuperer aldri, og de sitter som støpt hele dagen. Kommer vel an på klemmene. Jeg bruker clip-on fra Locks and Bonds. Anonymous poster hash: 058f4...7da De var utrolig dyre...og med moms og toll på toppen der så...
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #6 Skrevet 27. april 2015 De var utrolig dyre...og med moms og toll på toppen der så... Dyre? Koster 2000 kr. for ett sett med ekte hår som du kan ha lenge. Toll og moms trenger du ikke å tenke på. De skriver lavere verdi på pakken. Anonymous poster hash: 058f4...7da
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #7 Skrevet 27. april 2015 Jeg mener også hvis man først skal være så vågal (ja, jeg kaller det det) å bruke extensions, så bør i hvertfall kvaliteten være bra. Det er minstekravet. Ellers ser det bare stygt og unaturlig ut. Og du får ikke extensions med god kvalitet under 2000 kr. Anonymous poster hash: 058f4...7da
Djungelvrål Skrevet 27. april 2015 #8 Skrevet 27. april 2015 Jeg mener også hvis man først skal være så vågal (ja, jeg kaller det det) å bruke extensions, så bør i hvertfall kvaliteten være bra. Det er minstekravet. Ellers ser det bare stygt og unaturlig ut. Og du får ikke extensions med god kvalitet under 2000 kr. Anonymous poster hash: 058f4...7da Jeg har bare brukt ex til ca 1000, ingen som ikke kjenner meg kan se at jeg ikke har så langt hår naturlig.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #9 Skrevet 27. april 2015 Jeg har hatt clip on som koster under 2000,- kroner i ett år nå, og jeg har bleket (var bleket fra før) det to ganger, brukt masse varmeverktøy osv, og håret er av høy kvalitet Bare så synd at jeg må ødelegge mitt eget hår når jeg skal bruke det.. Anonymous poster hash: ea295...ca0
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #10 Skrevet 27. april 2015 Jeg mener også hvis man først skal være så vågal (ja, jeg kaller det det) å bruke extensions, så bør i hvertfall kvaliteten være bra. Det er minstekravet. Ellers ser det bare stygt og unaturlig ut. Og du får ikke extensions med god kvalitet under 2000 kr.Anonymous poster hash: 058f4...7da Dette stemmer virkelig ikke. Jeg betalte 600,- for extensions på e-bay, og de var av bedre kvalitet enn noe annet jeg har brukt. Jeg trodde det skulle komme noe fjas i posten, men det var over ALL forventning!Anonymous poster hash: 6af98...133
Djungelvrål Skrevet 27. april 2015 #11 Skrevet 27. april 2015 Dette stemmer virkelig ikke. Jeg betalte 600,- for extensions på e-bay, og de var av bedre kvalitet enn noe annet jeg har brukt. Jeg trodde det skulle komme noe fjas i posten, men det var over ALL forventning!Anonymous poster hash: 6af98...133 link???
Mona26 Skrevet 30. april 2015 #12 Skrevet 30. april 2015 Jeg har aldri tupert eller brukt hårspray når jeg har festa clip on... Har både brukt dyre og de stygge billige fra Nille har aldri falt ut. Bare vær nøye når du fester dem. Ikke "clips" over for mye hår slik at spenna løsner. Ikke for lite hår heller, det lugger. Fest alle på samme remse på hår som er i samme høyde ( del håret opp i seksjoner) da slipper du at remsene får forskjellig tyngdepunkt og sklir. Jeg bruker å feste og dra i dem etterpå for å kjenne at de sitter riktig. Kan hjelpe og hvis håret ikke er helt nyvaska hvis du sliter med at de sklir ut. Jeg har foresten glatt hår, sånn typisk asiatisk
Djungelvrål Skrevet 30. april 2015 #13 Skrevet 30. april 2015 Jeg har aldri tupert eller brukt hårspray når jeg har festa clip on... Har både brukt dyre og de stygge billige fra Nille har aldri falt ut. Bare vær nøye når du fester dem. Ikke "clips" over for mye hår slik at spenna løsner. Ikke for lite hår heller, det lugger. Fest alle på samme remse på hår som er i samme høyde ( del håret opp i seksjoner) da slipper du at remsene får forskjellig tyngdepunkt og sklir. Jeg bruker å feste og dra i dem etterpå for å kjenne at de sitter riktig. Kan hjelpe og hvis håret ikke er helt nyvaska hvis du sliter med at de sklir ut. Jeg har foresten glatt hår, sånn typisk asiatisk Jeg har veldig fint og tynt typisk nordisk hår. De hadde aldri sittet en hel kveld hvis jeg ikke hadde tuppert og sprayet....
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #14 Skrevet 30. april 2015 Jeg har veldig fint og tynt typisk nordisk hår. De hadde aldri sittet en hel kveld hvis jeg ikke hadde tuppert og sprayet.... Samme her Mitt er ekstremt glatt, så hvis jeg kun fester i håret uten noen form for tupering eller spraying, så faller det bare av. Anonymous poster hash: ea295...ca0
Djungelvrål Skrevet 30. april 2015 #15 Skrevet 30. april 2015 Samme her Mitt er ekstremt glatt, så hvis jeg kun fester i håret uten noen form for tupering eller spraying, så faller det bare av. Anonymous poster hash: ea295...ca0 Irriterende. Jag har så tynt hår at jeg nesten ikke har nok hår til å feste 4 remser. Skulle ønske det fantes remser med litt mer hår på hver rems så det holdt med 3.... Men det har jeg etterspurt på KG allerede og ingen hadde noen nettbutikker å anbefale.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #16 Skrevet 30. april 2015 Irriterende. Jag har så tynt hår at jeg nesten ikke har nok hår til å feste 4 remser. Skulle ønske det fantes remser med litt mer hår på hver rems så det holdt med 3.... Men det har jeg etterspurt på KG allerede og ingen hadde noen nettbutikker å anbefale. Jeg pleier å dele opp den med fire remser i to, slik at jeg får to remser med to spenner/fester på.. Litt enklere å feste Anonymous poster hash: ea295...ca0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå