Gå til innhold

Gi bort/selge kattene mine?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to kattunger, eller de er 9 måneder. Kastrert og innekatter på ubestemt tid.

Jeg var fast bestemt på å beholde de, samme hva som måtte hende. Jeg leier og har fått tillatelse til å ha de, så lenge de ikke plager de andre naboene.
Lukt er ingen problem, kassen blir rengjort to ganger om dagen. Men lyd, det er et annet problem. Om jeg får èn klage så får jeg en varsel om at kattene må dra, ellers så blir jeg kastet ut.

Dag og natt så herjer de inne. De bekker stoler og ting på bordene. De var sekunder unna å dytte ned TV'n, heldigvis så kom jeg inn på stua (dette var om natten) og løp mot TV'n i det den skulle til å falle ned. De har ødelagt dører, ikke så dyrt å bytte ut så ikke noe krise, men de har også ødelagt sofaen min og sengen min. Gardiner, puter og pledd er helt ødelagt også. Ikke noe vits i å bytte de ut heller.

Ja de har nok av leker, klorestativ (3 stk) og jeg leker mye med de. Ingenting funker!

Nå i det siste har de begynt å slåss, mjauer og bråker dag og natt.

De ble kastrert for to måneder siden, så om kastreringen funket så skulle det ha skjedd for lenge siden. Jeg bor i første etasje, så har ingen under meg.

Akkurat nå, rett før jeg begynte å skrive dette så hoppet han ene på lampen, og den ble så klart helt ødelagt!

Jeg har prøvd å ha de på soverommet om natten, funker ikke. De hopper opp på døren, løper som to galninger og ikke bare bråker de, de holder meg våken også. Prøvd å ha de i gangen, funker ikke, gang + bad, funker ikke. De har nå lært seg å åpne dører, så nå er jeg enda mer fucked.

Hva skal jeg gjøre?! Jeg kan ikke slippe de ut heller!

Anonymous poster hash: e7807...977

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...