AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #1 Skrevet 24. april 2015 Jeg er helt ny på markedet, men opplever allerede det må være et ekstremt forbruk av mennesker der ute. Jeg er 30 og har datet menn i alderen 28-40. Det var spesielt et av tilfellene som såret meg veldig og gjorde meg veldig skeptisk fordi jeg utviklet følelser for mannen. Han er 36 og barnløs. Han sa han var forelsket i meg, og jeg fikk følelsen av at vi hadde noe på gang. Jeg oppdaget etterhvert at han var aktiv på tinder likevel og konfronterte han med det. Han ble litt perpleks og svarte nok litt mer spontant enn han hadde tenkt. Han sa at han selvfølgelig måtte sjekke ut alternativer når han ikke visste helt hva han følte. Jeg svarte at han kanskje skulle bruke litt tid på det alternativet han hadde og finne ut hva han følte for henne i stedet for å lete etter nye. Du vet, tilbringe tid sammen med henne og snakke med henne og sånt. Jeg har avsluttet relasjonen nå, men synes det er så trist at vi aldri fikk tid til å bli ordentlig kjent. Han har forsøkt å ta kontakt med meg igjen, men jeg kan ikke være med noen som leter etter alternativer i hver ledige stund. For meg fremstår det som en slags avhengighet. Flere som har møtt slike menn/kvinner? Anonymous poster hash: 98813...490
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #2 Skrevet 24. april 2015 Jeg er helt ny på markedet, men opplever allerede det må være et ekstremt forbruk av mennesker der ute. Jeg er 30 og har datet menn i alderen 28-40. Det var spesielt et av tilfellene som såret meg veldig og gjorde meg veldig skeptisk fordi jeg utviklet følelser for mannen. Han er 36 og barnløs. Han sa han var forelsket i meg, og jeg fikk følelsen av at vi hadde noe på gang. Jeg oppdaget etterhvert at han var aktiv på tinder likevel og konfronterte han med det. Han ble litt perpleks og svarte nok litt mer spontant enn han hadde tenkt. Han sa at han selvfølgelig måtte sjekke ut alternativer når han ikke visste helt hva han følte. Jeg svarte at han kanskje skulle bruke litt tid på det alternativet han hadde og finne ut hva han følte for henne i stedet for å lete etter nye. Du vet, tilbringe tid sammen med henne og snakke med henne og sånt. Jeg har avsluttet relasjonen nå, men synes det er så trist at vi aldri fikk tid til å bli ordentlig kjent. Han har forsøkt å ta kontakt med meg igjen, men jeg kan ikke være med noen som leter etter alternativer i hver ledige stund. For meg fremstår det som en slags avhengighet. Flere som har møtt slike menn/kvinner? Anonymous poster hash: 98813...490 Du bare går for et alternativ? Anonymous poster hash: f2f27...c39
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #3 Skrevet 24. april 2015 Du bare går for et alternativ? Anonymous poster hash: f2f27...c39 Jeg tenker at det er lurt å tilbringe tid sammen med det mennesket man er interessert i før man eventuelt vurderer noen andre. Ute i den virkelige verden hadde det vært naturlig, så jeg skjønner ikke hvorfor det skal være noe annerledes på nett. Eller er det vanlig å date "mange" samtidig nå? Blir man ikke avstumpet av det? Jeg er kanskje for sart for hele greia. Anonymous poster hash: 98813...490 2
Arca Skrevet 24. april 2015 #4 Skrevet 24. april 2015 Jeg tenker at det er lurt å tilbringe tid sammen med det mennesket man er interessert i før man eventuelt vurderer noen andre. Ute i den virkelige verden hadde det vært naturlig, så jeg skjønner ikke hvorfor det skal være noe annerledes på nett. Eller er det vanlig å date "mange" samtidig nå? Blir man ikke avstumpet av det? Jeg er kanskje for sart for hele greia. Anonymous poster hash: 98813...490 Helt enig med deg. Det er litt for lett for noen - ett lite feilskjær, en bagatell, en liten ting de ikke likte - ut! Og de ser videre på lista. Ett lite feilskjær....repeat ad nauseam. 1
Sandie Skrevet 24. april 2015 #5 Skrevet 24. april 2015 Jeg er helt ny på markedet, men opplever allerede det må være et ekstremt forbruk av mennesker der ute. Jeg er 30 og har datet menn i alderen 28-40. Det var spesielt et av tilfellene som såret meg veldig og gjorde meg veldig skeptisk fordi jeg utviklet følelser for mannen. Han er 36 og barnløs. Han sa han var forelsket i meg, og jeg fikk følelsen av at vi hadde noe på gang. Jeg oppdaget etterhvert at han var aktiv på tinder likevel og konfronterte han med det. Han ble litt perpleks og svarte nok litt mer spontant enn han hadde tenkt. Han sa at han selvfølgelig måtte sjekke ut alternativer når han ikke visste helt hva han følte. Jeg svarte at han kanskje skulle bruke litt tid på det alternativet han hadde og finne ut hva han følte for henne i stedet for å lete etter nye. Du vet, tilbringe tid sammen med henne og snakke med henne og sånt. Jeg har avsluttet relasjonen nå, men synes det er så trist at vi aldri fikk tid til å bli ordentlig kjent. Han har forsøkt å ta kontakt med meg igjen, men jeg kan ikke være med noen som leter etter alternativer i hver ledige stund. For meg fremstår det som en slags avhengighet. Flere som har møtt slike menn/kvinner? Anonymous poster hash: 98813...490 Jeg har opplevd nesten eksakt samme situasjon med en mann jeg møtte på Møteplassen.Først fortalte han at han var så forelsket i meg,og ville at vi skulle slette profilene våre.Han så ingen vits i å være på en slik side nå som han hadde funnet meg..Da jeg konfronterte han med at han også hadde profil på en annen datingside (der jeg hadde en gammel profil) ble han sint og sa han fortsatt var singel og hva forventet jeg?.Jaja.Kuttet ut å date ham,men han prøvde flere ganger å ta kontakt meg meg igjen. Det er ingen tvil om at datingsider,Tinder osv..kan være avhengighetsskapende for enkelte.Ofte handler det bare om at de nyter oppmerksomheten og ikke tar det lengre enn det (i motsetning til ekte playere, som bare bruker slike sider for å skaffe seg sex).Heldigvis finnes det mange normale mennesker på slike sider også,så ikke gi opp TS 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #6 Skrevet 24. april 2015 Hei TS. Jeg er helt enig med deg i at man må fokusere på en person av gangen. Jeg kan forstå at det er lett å kanskje ta en første kaffe med flere på en uke, men når en har sett den samme personen flere ganger må man prøve å fokusere på vedkommende. Dessverre har jeg også opplevd å treffe menn som har møtt andre enn meg. Han ene var jeg ute med en fredag kveld, den absolutt beste førstedaten jeg har hatt, som endte i klinings utenfor et utested. Han sendte meg mye meldinger dagen etter. Søndagen så jeg han med en annen jente, men tenkte mest "Jaja, vi har jo bare vært ute én gang." Samme kveld fikk jeg melding av han, han ville møtes til uka. Vi gjorde det og fortsatte å ses 2-3 ganger i uka i en måned. Jeg skjønte at det ikke bare var meg han traff, og har i etterkant skjønt at det var snakk om meg og to andre. Han virket hele tiden veldig interessert, sendte mye meldinger og betalte alltid når vi var ute. Hvis han gjorde dette med de to andre jentene må han ha brukt både mye tid og penger på dette datingkjøret sitt. Han er ikke den eneste jeg har møtt som jeg vet har truffet flere over lengre tid. Jeg tror det har blitt ganske vanlig. Uansett så mener jeg det er en skikkelig uting å ikke kunne treffe en av gangen. Det har dessverre blitt så lett å "shoppe" etter en kjæreste på nett, og jeg tror det ødelegger for veldig mange. Anonymous poster hash: 3225d...ac6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå