AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #1 Skrevet 24. april 2015 Dejter en fyr siden noen måneder tilbake og er i ferd med å forelske meg skikkelig! Men jeg merker jeg sier så mye rart og føler at jeg iblant nesten ikke skjønner hva han sier fordi jeg har så mye følelser som bobler inni meg. Får ikke sagt mye fornuftig og er redd jeg gjør en dårlig figur. Hvor høy toleranse har dere gutter/menn for slikt? Anonymous poster hash: b5a28...4e3
Testosteron Skrevet 24. april 2015 #2 Skrevet 24. april 2015 Det beror på om jeg liker henne eller ikke. Hvis jeg er interessert i henne, så liker jeg at hun viser at hun også liker meg selv om hun ikke gjør det med vilje. Hvis jeg ikke er interessert, så skygger jeg banen
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #3 Skrevet 24. april 2015 Høy toleranse om dejten er digg Anonymous poster hash: d23f7...00c
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #5 Skrevet 24. april 2015 Dejter en fyr siden noen måneder tilbake og er i ferd med å forelske meg skikkelig! Men jeg merker jeg sier så mye rart og føler at jeg iblant nesten ikke skjønner hva han sier fordi jeg har så mye følelser som bobler inni meg. Får ikke sagt mye fornuftig og er redd jeg gjør en dårlig figur. Hvor høy toleranse har dere gutter/menn for slikt? Anonymous poster hash: b5a28...4e3 Litt usikker på om du bare er dum når du er forelsket jeg altså.Anonymous poster hash: c7c2a...11c
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #6 Skrevet 24. april 2015 Jeg forelsket meg i en venn jeg hadde kjent en god stund. Jeg ble helt rar og tåpelig og sjenert rundt han. Han bare tullet med det (vi datet) og vi snakker om det som en fase nå. Han likte meg til tross for at jeg var fjern en periode. Anonymous poster hash: bbe58...248
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #7 Skrevet 24. april 2015 Litt usikker på om du bare er dum når du er forelsket jeg altså.Anonymous poster hash: c7c2a...11c Hvorfor sier du det? Anonymous poster hash: b5a28...4e3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #8 Skrevet 25. april 2015 Jeg blir kjempe rar når jeg er forelsket, virkelig helt fucktard. Det har sikkert ødelagt et par ganger , men kommer man seg sammen igjennom det så vet man iallefall at fyren setter pris på alle sider av en hehe Anonymous poster hash: ff9e9...3bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå