AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #1 Skrevet 24. april 2015 Hei! Fundationen min smitter av på klær. Er det noe jeg kan ta på før eller etter for å forhindre dette? Bortsett fra dette store minuset, så er den perfekt så vil helst prøve alt før jeg eventuelt må bytte den med en annen... Jeg bruker forresten bare en liten "dert" og jobber den godt inn med kost, så mengden er ikke problemet hvert fall. Anonymous poster hash: ebd70...d3e
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #2 Skrevet 24. april 2015 Jeg har aldri vært bort i noen Foundation som ikke til en eller annen grad smitter litt av på klær. Trikset er å finne en Foundation som er veldig lik din egen hudtone slik at du slipper å påføre denne på f.eks hals, da slipper du å få Foundation på klærne. Anonymous poster hash: 18ebd...0f8 2
Adhara Skrevet 24. april 2015 #3 Skrevet 24. april 2015 Setter du foundationen med pudder etter at du har påført den? Jeg ville ha satt den med pudder eller en sminkesetting-spray. Urban Decay har sånn spray, Kat Von D har en. 2
Vinduskarmen Skrevet 26. april 2015 #4 Skrevet 26. april 2015 (endret) MAC face and body smitter ikke av. Naturligvis dersom man gnikker og gnur voldsomt, men ikke ved "helt vanlig" kontakt med tøy. Endret 26. april 2015 av Vinduskarmen
Djungelvrål Skrevet 26. april 2015 #5 Skrevet 26. april 2015 Jeg har brukt foundation i over 20 år og enda ikke funnet en som ikke smitter over på klær. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #6 Skrevet 26. april 2015 Bruk litt pudder over.Anonymous poster hash: 4f0b9...1cc
Gjest Citronella Skrevet 26. april 2015 #7 Skrevet 26. april 2015 MAC face and body smitter ikke av. Naturligvis dersom man gnikker og gnur voldsomt, men ikke ved "helt vanlig" kontakt med tøy. Siden den også er body, har du erfaring med f.eks å bruke den på leggene for å skape en usynlig strømpebukse? I varme strøk?
kills Skrevet 26. april 2015 #8 Skrevet 26. april 2015 Tror neppe at det finnes en foundation som ikke smitter av. Er nok i varierende grad, men til sist handler det vel mest om forsiktighet. 1
Vinduskarmen Skrevet 26. april 2015 #9 Skrevet 26. april 2015 Siden den også er body, har du erfaring med f.eks å bruke den på leggene for å skape en usynlig strømpebukse? I varme strøk? Nei, aldri hatt behov for. Har en venninne som bruker den på brystet fordi hun får så lett rødflammet bryst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå