Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en god peeling til blandingshud?

Lurte litt på Dermalogica sin, er den god?

Bruker rensekrem og tonic i serien Guerlain Issima, spiller det noen rolle om jeg bruker ett annet merke i peling og feks. maske?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

skin prep scrub fra dermalogica er knallgod!! og veldig drøy i bruk!

Skrevet

Det spiller ingen rolle om du bruker en peeling som ikke tilhører resten av ansiktspleien. De fleste serier har peeligkremer for blandingshud - og de fleste er gode. :-)

Gjest Ethereal
Skrevet

Egentlig kan du vel mikse og matche serier som du vil; det gjør jeg, etter råd fra hudpleier. Den beste peelingen med korn som jeg har prøvd, er So Polished fra Estee Lauder. Den gjør huden silkemyk, og kommer i stor (75 eller 100ml?) tube, og er ganske drøy i bruk.

Skrevet
Egentlig kan du vel mikse og matche serier som du vil; det gjør jeg' date=' etter råd fra hudpleier. Den beste peelingen med korn som jeg har prøvd, er So Polished fra Estee Lauder. Den gjør huden silkemyk, og kommer i stor (75 eller 100ml?) tube, og er ganske drøy i bruk.[/quote']

Er den bra for alle hustyper? Pris?

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har tørr, sensitiv hud, men liker at peelingen tar litt. Og denne funker. Så jeg antar at den passer for alle hudtyper. Prisen husker jeg ikke i hodet, men jeg browset Strawberrynet her en dag, og da kostet den ca 150kroner. Kanskje rundt 250 i parfymeri?

Maskene i samme serie er også kjempebra; rensemasken som heter So Clean og fuktighetsmasken So Moist (hmm, tax free snart for min del....)

Skrevet

Kikka etter den på Duft.no nå og 100 ml koster 163 kroner - det er ikke galt!

Jeg er på jakt etter en skikkelig peeling for ansiktet sjøl og liker også at den tar litt. Takk for tipset Ethereal! :-)

Skrevet

Nja, BlockWatne-husene har en tendens til å få nupper på panelet av denne...

Sorry, kunne ikke dy meg :oops: :wink::tunge1:

Skrevet

:oops:

*vurderer for andre gang i dag å juge på meg dysleksi...*

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Nivea sin Gentle Facial Scrub. :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

:oops:

*vurderer for andre gang i dag å juge på meg dysleksi...*

Finner ikke feilen jeg!!!!!!!!! Gr... Hm.. Litt troett da, men likevel.. :-(

Skrevet

*hjelpsom*

Jeg skulle spørre om den passet for alle hudtyper, men skrev hustyper ved en feiltagelse... Derfor kommentaren om Block Watne.

See? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...