Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere :-)

Ikke skrevet her inne før, så håper dette blir riktig.. vi sluttet med prevensjon for 6 år siden og har siden vært gravid en gang for 4 år siden hvor jeg mistet. Syklusen min har variert fra 30 til 34 dager i disse årene. Nå er jeg altså på dag 40 og har to negative strimmeltester.. Noen erfaringer med disse testene? De har "best før dato" 04-2015, så de fungerer fortsatt? Håper jo veldig at det skal være vår tur nå :-) Noen som har fått negativ test før positiv? Noen som har testet positiv sent? :-)

Ønsker dere en fin kveld :-)

Hilsen Furufrua

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville brukt RFSU sine tester :). De er rimelig sikre :). Men om syklusen er litt ustabil og vært det lenge så må man nesten bare snurre litt på hjulpet på el:).

Skrevet

Har kun positive erfaringer med disse stripsene :)

Jeg kjøper dem billig på billige-tester.no, så jeg har dem liggede. Så jeg tar en test omtrent hver måned bare for å sjekke (prøver ikke å bli gravid).

Har stemt hver gang. Jeg har fått negativ alle gangene bortsett fra én, og det stemmer.

Skrevet

Tusen takk for svar :-) Ikke hatt ustabil syklus på flere år nå, et par dager variasjon er helt normalt har gyn fortalt :-) Har kjøpt to tester på apoteket nå, vurderer å ta en i morgen eller søndag :-)

Hadde jo vært gøy om det hadde vært vår tur nå :-) Men hvis ikke hadde det vært fint om tr kunne kommet :-)

Er alltid så kjekt å kunne høre om andres erfaringer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...