Gjest Sobril Skrevet 24. april 2015 #1 Skrevet 24. april 2015 Jeg skal gifte meg til sommeren, og har en tatovering på ringfingeren som jeg prøver å fjerne med laserbehandling. Den kommer ikke til å være borte innen bryllupet, og jeg vurderer derfor å ha sminke på den. Hvis det finnes da? Noe som dekker og som ikke smitter av. Noen som vet? Takk
Gjest Haaploes Skrevet 24. april 2015 #3 Skrevet 24. april 2015 (endret) Kanskje denne kan være noe? Også mener jeg (arrester meg hvis jeg tar feil!) at Kat von D lanserte en cover up-serie? Er på farten, men skal se om jeg ikke finner den senere. Edit: Fant den Kat von D-serien jeg mente jeg hadde lest om. Aner ikke hvordan den er, altså, men det går sikkert an å lese seg opp, eventuelt bestille fra flere leverandører og se hva du liker best? Her er forresten Dermablend også. Håper du får drømmebryllupet! Endret 24. april 2015 av Carali
Djungelvrål Skrevet 24. april 2015 #5 Skrevet 24. april 2015 Kanskje denne kan være noe? Også mener jeg (arrester meg hvis jeg tar feil!) at Kat von D lanserte en cover up-serie? Er på farten, men skal se om jeg ikke finner den senere. Edit: Fant den Kat von D-serien jeg mente jeg hadde lest om. Aner ikke hvordan den er, altså, men det går sikkert an å lese seg opp, eventuelt bestille fra flere leverandører og se hva du liker best? Her er forresten Dermablend også. Håper du får drømmebryllupet! Cat von D serien hjelper ikke. Sjekk youtube
Gjest Sobril Skrevet 24. april 2015 #6 Skrevet 24. april 2015 Har nettopp bestilt Dermablend, så da satser vi på at det gjør susen
Aphrodite Skrevet 24. april 2015 #7 Skrevet 24. april 2015 Har nettopp bestilt Dermablend, så da satser vi på at det gjør susen Jeg er superfornøyd med Dermablend. De har den på noen apotek også. Den dekker seriøst alt
Djungelvrål Skrevet 24. april 2015 #8 Skrevet 24. april 2015 Har nettopp bestilt Dermablend, så da satser vi på at det gjør susen Hvordan fant du ut hvilken farge? Jeg skulle hatt det til beina, men aner ikke hvilken farge. Trenger det mest på sommeren og det er jo variende hvor brun man er. Vanskelig.
Gjest Sobril Skrevet 25. april 2015 #9 Skrevet 25. april 2015 Hvordan fant du ut hvilken farge? Jeg skulle hatt det til beina, men aner ikke hvilken farge. Trenger det mest på sommeren og det er jo variende hvor brun man er. Vanskelig. På den linken som ble lagt ut her var det bilde av et utall kvinner med forskjellig hudtone. Man velger den man synes likner mest på seg selv, og så får man opp et forslag (bestilte deretter fra strawberry net).
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #10 Skrevet 25. april 2015 Ser du har fått tak i en, men vil bare nevne at Sol PMU som driver med permanent make up selger en serie som heter Ripar. Ligger en video på hjemmesiden hennes hvor hun fullstendig dekker en hel legg som er tatovert med denne kremen, Anonymous poster hash: 2e241...031
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå