AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #1 Skrevet 24. april 2015 Gutten på 12 mnd fikk plutselig masse utslett på mage og rygg etter middag. Først var jeg sikker på at det var vannkopper, men de ble ganske raskt nesten borte. Lurer på om det kan være noe av det han spiste til middag som var utslagsgivende. Har ikke peiling på allergi, så håper kanskje noen kan hjelpe meg litt. Hamburger - hjemmelaget av kjøttdeig, salt og pepper Potetbåter - stekt med litt olje og grillkrydder Isberg salat Agurk En bitteliten bit tomat Hamburgerbrød Vann Har forresten aldri reagert på noe av dette tidligere.Anonymous poster hash: 5747c...1d9 Anonymous poster hash: 31111...666
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #2 Skrevet 24. april 2015 Varmeutslett er ikke et alternativ? Anonymous poster hash: 98eae...022
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #3 Skrevet 24. april 2015 Eller det kan være en fuktighetskrem om du har brukt det på poden. Anonymous poster hash: ff8b0...1bc
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #4 Skrevet 24. april 2015 Varmeutslett er det nesten 100 % sikkert ikke. Fuktighetskrem bruker vi ikke. Men nå kom det igjen, etter at han har drukket av sin nye vannflaske med latex (?) sugerør. Kan det være det han reagerer på?Anonymous poster hash: 31111...666
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #5 Skrevet 24. april 2015 Gutten på 12 mnd fikk plutselig masse utslett på mage og rygg etter middag. Først var jeg sikker på at det var vannkopper, men de ble ganske raskt nesten borte. Lurer på om det kan være noe av det han spiste til middag som var utslagsgivende. Har ikke peiling på allergi, så håper kanskje noen kan hjelpe meg litt. Hamburger - hjemmelaget av kjøttdeig, salt og pepper Potetbåter - stekt med litt olje og grillkrydder Isberg salat Agurk En bitteliten bit tomat Hamburgerbrød Vann Har forresten aldri reagert på noe av dette tidligere.Anonymous poster hash: 5747c...1d9 Anonymous poster hash: 31111...666 Vasker du klærne i parfymerte produkter? Kan være kontaktallergi fra klærne. Anonymous poster hash: b53a3...51d
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #6 Skrevet 24. april 2015 Vasker du klærne i parfymerte produkter? Kan være kontaktallergi fra klærne.Anonymous poster hash: b53a3...51d Bruker bare blenda sensetiv :-)Anonymous poster hash: 31111...666
ClosedParadise Skrevet 25. april 2015 #7 Skrevet 25. april 2015 Kan det være elveblest? Klødde han? Det forsvinner og dukker opp andre steder. Forflytter seg rett og slett
skruf Skrevet 25. april 2015 #8 Skrevet 25. april 2015 Første tanken som slo meg også var elveblest. Kommer like fort som det forsvinner av og til. Tror jeg ville ringt lege over helga Ts, er det elveblest så kan det være aktuelt å ha allergimedisin liggende. Har selv ei datter som får dette av og til, uten at vi vet hva hun reagerer på, og enkelte ganger sitter utslettet lenge og klør som ville helvete, og da får hun allergimedisin for å dempe kløen og utslettet. Allergi kan være klin umulig å finne ut av. Du har de klassiske allergenene som man finner ut av på blodprøver og prikktester, men innimellom så tuller det fælt med kryssallergier og man står igjen like klok etterpå hva det var man reagerte på.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #9 Skrevet 25. april 2015 Jeg er allergisk mot latex, men mine utslett pleide å vare en stund. Men det kan jo være induviduelt Anonymous poster hash: b3302...734
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #10 Skrevet 25. april 2015 Tomat er det mange som reagerer på. Anonymous poster hash: 70304...a15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå