AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #1 Skrevet 24. april 2015 Det er jo ofte pene unge damer som jobber på disse klinikkene som utfører Brazilian vaxing. Og de tar jo på fitta di. Har dere blitt småhorny noen gang? Da tenker jeg kanskje før hun begynner å rive vekk ramma. Eller kanskje etterpå?Anonymous poster hash: dc98e...ff1
Gjest chisandra Skrevet 24. april 2015 #2 Skrevet 24. april 2015 ....og dette har du tenkt på, helt av deg selv - på en fredag?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #4 Skrevet 24. april 2015 Altså. Når de "river vekk ramma" tenker jeg aller mest på smerten. Og fordi jeg ikke er lesbisk blir jeg ikke tent av jenter. Anonymous poster hash: 22e64...be3
Gjest oleoh Skrevet 24. april 2015 #7 Skrevet 24. april 2015 Bare for å si dette, det er gjort undersøkelser av kvinnelig seksualitet. Og kvinnene de har undersøkt bli kåte av alt mulig rart, at dyr har sex, av kvinnekropper osv . Så for min del blir jeg ikke overasket.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #8 Skrevet 24. april 2015 Bare for å si dette, det er gjort undersøkelser av kvinnelig seksualitet. Og kvinnene de har undersøkt bli kåte av alt mulig rart, at dyr har sex, av kvinnekropper osv . Så for min del blir jeg ikke overasket. Det du nevner er jo ikke rart da. For min del blir jeg ikke opphisset av underlivsvoksing da jeg finner situasjonen litt ubehagelig og smertefull. For andre som synes en slik situasjon er pirrende og tenner på smerte er det ikke helt utenkelig at det er mulig å bli tent. Dette er åpenbart en såkalt "runketråd". De tar jo ikke unødig på noe som helst, og de bruker jo en pinne til å ta på voksen. De fleste bruker ikke hendene så mye til å komme frem. Enkelte lar deg også holde en pinne for at de skal komme lettere til. Anonymous poster hash: 7646c...873 1
Gjest oleoh Skrevet 24. april 2015 #9 Skrevet 24. april 2015 Det du nevner er jo ikke rart da. For min del blir jeg ikke opphisset av underlivsvoksing da jeg finner situasjonen litt ubehagelig og smertefull. For andre som synes en slik situasjon er pirrende og tenner på smerte er det ikke helt utenkelig at det er mulig å bli tent. Dette er åpenbart en såkalt "runketråd". De tar jo ikke unødig på noe som helst, og de bruker jo en pinne til å ta på voksen. De fleste bruker ikke hendene så mye til å komme frem. Enkelte lar deg også holde en pinne for at de skal komme lettere til. Anonymous poster hash: 7646c...873 Forklar nærmere
ICU Skrevet 26. april 2015 #10 Skrevet 26. april 2015 Hun ene som voksa meg en gang var smelldeilig! Hadde vi møttes ute skulle jeg gjort alt for å fått hun med hjem. Når det er sagt kan ikke voksing og kåthet gå hånd i hånd. Det er så jævli vondt at du ender opp med å hate den kjærringa som river av voksstripene. 2
MarianneE Skrevet 26. april 2015 #11 Skrevet 26. april 2015 Forklar nærmere En pinne er et tynt, avlangt fylt rør utvinner av trær. I salonger er en pinne av utseende lik et flatt sugerør. Ofte polert grundig så man unngår flis. 2
Cashbah Skrevet 26. april 2015 #12 Skrevet 26. april 2015 Igjen med dette vulgære språket... Og nei, hadde jeg vært gutt hadde jeg vært så lite turned on at jeg hadde fått innovertiss. 2
MarianneE Skrevet 26. april 2015 #13 Skrevet 26. april 2015 Igjen med dette vulgære språket.... Runketråder funker nok ikke like godt med ord som samleie, penis osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå