Gjest Anonymous Skrevet 24. august 2004 #1 Skrevet 24. august 2004 Har prøvd en hel haug av øyenkremer opp gjennom de siste 10 årene, men synes ingen av dem gir meg den fukten jeg trenger. Så den siste tiden har jeg brukt ansiktskremen på øyenpartiet. Dette har føltes svært bra. Men gjør dette noe, dvs. er det okay å gjøre det?
Arkana Skrevet 24. august 2004 #2 Skrevet 24. august 2004 Det gjør jeg. Har aldri følt behov for øyekrem.
Gjest 1111 Skrevet 24. august 2004 #3 Skrevet 24. august 2004 Jeg bruker alltid samme krem på øyepartiet som i resten av ansiktet og er fornøyd med det.
Gjest Anonymous Skrevet 24. august 2004 #4 Skrevet 24. august 2004 Det er bra å høre. Synes nemlig jeg hørte en gang at huden rundt øynene er tynnere og skal derfor ha en lettere krem, enn resten av ansiktet. Men da kan jg fortsette videre med dette. Ikke noe som er bedre enn det, for da sparer jeg litt oenger på å slippe å kjøpe en egen øyekrem.
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2004 #5 Skrevet 24. august 2004 Så lenge man ikke har sterkt parfymert ansiktskrem kan det ikke være noe problem. Folk bruker jo concealer og mye rart der, så kan ikke se at fuktighetskrem kan være ille
Gjest Ethereal Skrevet 24. august 2004 #7 Skrevet 24. august 2004 Så lenge kremen ikke er for fet, ser jeg ingen hindring i det (selv om hudpleiere vil komme og protestere). Hvis kremen ikke passer til det bruket, kan det hende du får hovne øyne.
SimSim Skrevet 25. august 2004 #8 Skrevet 25. august 2004 Enig med Ethereal. Vil bare legge til at hvis man sliter med hovne øyne/poser under øynene, er det lurt å satse på en egen øyekrem beregnet for dette. Den vil i tillegg til å gjøre øyepartiet mykt også være drenerende på posene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå