Naken Skrevet 24. august 2004 #1 Skrevet 24. august 2004 Skal ha med meg et dikt på motivasjonskurs i morgen. Noen som har et fint et til meg? :-)
virre Skrevet 24. august 2004 #2 Skrevet 24. august 2004 Hva slags dikt da? Et som viser optimisme? Si noe om hvem du er, så kan jeg tenke litt imens..
Naken Skrevet 24. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2004 Jeg er Naken på 27 år. Trenger positivt dikt, gjerne noe med motivasjon/ selvtillit.
virre Skrevet 24. august 2004 #4 Skrevet 24. august 2004 hmmm... merket at jeg hadde litt mindre å bidra med enn jeg trodde i kveld.. Et som jo er litt søtt er "Mauren" av Inger Hagerup ("Liten, jeg osv.) Olav H.Hauge "Det er den draumen" er kjempeflott, iallefall om du takler at det er litt dulgt og på gammelmodig nynorsk. Men flott! Også sitter jeg uten diktbok akkurat nå, men du skal kunne finne disse to(og andre) på nettet om du googler litt ... Dagbladet har jo en diktbase - der er det jo primært lesernes egne dikt, men verdt en kikk? Lykke til iallefall! *virrer ut i senga* Lykke til iallefall!
Ingeborg Skrevet 26. august 2004 #7 Skrevet 26. august 2004 The Road not Taken av Robert Frost Helt enig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå