Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kan tenke meg å begynne å bruke mer skjørt.

Men hvor fås det kjøpt nå til høsten?

Er generelt en str. 38, med kvinnelige hofter og rumpe, hvilke fasonger/lengder på skjørt kan være fint på meg? Tenker å bruke dem sammen med støvletter og strømper. Vil ha helt enkle, søte skjørt uten skrikende farger eller mønstre, heller ikke med lommer og glidelåser og sånt på.

Er skjørt en tilvenningssak? Har aldri klart å føle meg helt komfortabel i dette snuppesøte plagget... Men vil gjerne.

Hilsen buksefreak-Wynja, som gjerne vil ha litt mer feminin klesstil til høsten/vinteren...

Videoannonse
Annonse
Gjest luskeludvig
Skrevet

Heisann! Jeg er en str. 40, og liker veldig godt å gå med skjørt. Den perfekte lengden for meg er rett over knærne. Dette re fordi jeg er ganske lav, og av en eller annen grunn ser jeg både kortere og bredere ut med lange skjørt! Jeg kjøper alle mine skjørt på H&M, og denne høsten har de fått inn skjørt i alle verdens høstfarger som er kjempefine, så jeg kan anbefale å ta en tur der for å se. Billig er det også. Lykke til :)

Skrevet

Jeg er også en str. 38. Jeg har hofter og rumpe, med en smal midje. Jeg kler best korte skjørt, over knæærne. Skjørt rett under eller på knæærne hos meg ser ikke pent ut, da jeg har kraftige muskellegger (ofte problemer med å finne støvletter som passer...).

Jeg har brukt å kjøpe skjørt på H&M og Vero Moda jeg, og er fornøyd!

Største problemet med skjørt på meg, er at jeg har såpass breie hofter og såpass smal midje at skjørtet sklir oppover magen hele tiden, irriterende! Men liker å gå med skjørt likevel dah... :wink:

Gjest Ethereal
Skrevet

Skjørtene på HM må prøves vel og lenge før du kjøper. Jeg har skapet fullt av ubrukelige skjørt som sklir opp eller snur seg under bruk.

Selv liker jeg best skjørt som er korte (midt på låret eller 10cm over kneet) eller helt lange, smale. Det fordi jeg føler at legglange skjørt gjør at kraftige legger ser enda kraftigere ut.

Jeg har ett unntak: et smalt, legglangt, svart skjørt fra Benetton med splitt opp til godt over kneet på den ene siden. Perfekt til støvletter.

Og jeg går i bukse 99 av 100 dager....

Skrevet

Jeg kjøper skjørt og andre klær der jeg finner noe som jeg liker. Selsagt bruker jeg den tid jeg trenger på prøving, og mange ganger går jeg ut uten å kjøpe for å la inntrykket synke litt. Om detpasser så går jeg til bake og enten kjøper det eller finner ut at det alikevel ikke var noe for meg.

Det er mange år siden jeg bommet så på en handel at jeg ikke har brukt det jeg har kjøpt.

Klæhandel er min livstil så jeg bruker mye tid på det.

Skrevet
Selv liker jeg best skjørt som er korte (midt på låret eller 10cm over kneet) eller helt lange' date=' smale. Det fordi jeg føler at legglange skjørt gjør at kraftige legger ser enda kraftigere ut.[/quote']

:Nikke: Helt enig, og jeg snakker av erfaring angående kraftige legger...

Skrevet

går aldri med lange skjørt...ikke noe for meg i det hele tatt..blir mest korte..over kneet..

bruker en del skjørt faktisk..når jeg tenker meg om..liker det om sommeren spesielt..har kjøpt mange kule miniskjørt i usa også, som jeg liker..

også noen "høstskjørt.."

Skrevet

Kjøper mest skjørt på HM og Vero Moda. Liker best skjørt som går rett over kneet. Om høsten liker jeg godt cordfløyelskjørt i tillegg til dongriskjørtene mine som jeg bruker hele året!

Gjest Anonymous
Skrevet

Skjørtene fra Day, Birger Mikkelsen er helt nydelige, særlig høstens kolleksjon.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hørte rykter i dag om at de nettopp har fått inn fine ullskjørt (til over kneet) på H&M. Vil se nåååå... :P

Skrevet

Elsker også å gå med skjørt, både vinter og sommer. Lengden er enten rett over eller under knærne. Tror jeg må ta meg en tur på H&M å kikke snart jeg også. Har nok kjøpt de fleste skjørtene (både vinter og sommer) der.

Skrevet

Det å gå med skjørt er virkelig en vanesak.

Jeg går helst med korte skjørt. Eller helt lange. Er ikke så komfortabel med sånn under kneet/nedpå leggen skjørt. Har noen pene av den typen og de er forsåvidt greie, men er de "grovere" blir det uaktuelt.

Handler de litt sånn her og der ettersom hvor jeg finner dem.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøper vanligvis skjørt på HM eller Noa Noa, men har skjørt fra andre butikker også, som Vero Moda.

Det overveiende flertall av skjørtene er kordfløyelsskjørt.

Gjest Anonymous
Skrevet

I dag kjøpte jeg meg to skjørt. Et fra Vero Moda og et fra H&M. Fornøyd så langt, men gjenstår å se om jeg klarer å bruke dem til høsten. Skal, skal, skal. Kjøpte to svarte hipsterstrømpebukser til å ha under også, i 50 den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...