AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #1 Skrevet 24. april 2015 Vi har prøvd å bli gravid i 3 mnd nå uten å lykkes. Egentlig er det 5, men jeg teller bare de mnd. da vi var 1-2 dager fra el, ikke mer. Som mange andre undres jeg på hvorfor det ikke klaffer. Vi er friske begge to, har aldri brukt prevensjon, så kroppen jobber naturlig, osv. Nettet blomstrer av forskjellige råd og tips og det siste jeg har funnet er bruk av Dong Quai og Wild Yam. Derfor har jeg bestemt å prøve ut disse urtene denne mnd. og se om det gir resultater. Er spent om det er flere som aktivt bruker disse midlene nå som kan bli med i denne diskusjons- og inspirasjonstråden. Jeg begynte med Dong Quai på cd 2 og planen er å ta den frem til antatt EL. Er nå på cd 6. Har vanlige sykluser på 32 dager med EL på dag 18-19. Blir spennende å se om EL kommer tidligere denne gangen. Skal oppdattere. W Anonymous poster hash: 4b0d8...aca
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #2 Skrevet 25. april 2015 Jeg kan iallfall si at etter 5 mndr med prøving begynte jeg på både dq og WY og spira satt med en gang. Og er nå 6 mndr på vei. Så jeg tror d funker. Iallfall wild yam. Har aldri opplevd el så tydelig som da. Lykke til!! Anonymous poster hash: ab702...3aa
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #3 Skrevet 26. april 2015 Hei! Jeg tenkte å prøve dette denne mnd. Jeg har to barn, siste barn født for litt over 12 mnd siden. Har hatt 1 mens etter fødselen, selv om jeg sluttet å amme til nyttår.. Men fant ingen klar EL i måneden jeg fikk mensen, så er ikke sikkert det var EL.. Nå er jeg lut lei av å vente på mensen, så prøver dong quai og wild Yam (dersom EL noen gang kommer😏😼). Jeg gjorde det samme etter forrige fødsel, da fikk jeg aldri regelmessig mens, men ble gravid etter 3-4 PP, og den mnd jeg ble gravid hadde jeg miiiilelang syklus på 50-60 dager eller noe.. Kan derfor ikke si at jeg syns det hjalp nevneverdig forrige gang, men skitt au, nå prøver jeg alt for å få den EL😂😂😂Anonymous poster hash: c6c87...471
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 TS her. Da kan jeg meddele at Dong Quai og Wild Yam ikke virket for min del. Har en halv boks hver igjen og lurer på om jeg skal gi dem en sjanse en PP til. Anonymous poster hash: 4b0d8...aca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå