Gå til innhold

Erfaringer fra Zvanity i Skien? Botox/Juvederm.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ta en behandling der i mai og er ganske spent. Noen som har erfaringer fra denne klinikken på Gulset i Skien? :)

Anonymous poster hash: a3770...447
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært der en gang. Vet ikke om jeg var helt fornøyd.Jeg tok bot i sinnrike og juveler som filler. Botoxen var grei. Filleren synes jeg ble litt ujevn + at jeg fikk noen sprengte blodkar etter sprøytestikkene. I tillegg var det ganske vondt.Og for ikke snakke om alle pengene som fløy ut av kontoen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært der en gang. Vet ikke om jeg var helt fornøyd.Jeg tok bot i sinnrike og juveler som filler. Botoxen var grei. Filleren synes jeg ble litt ujevn + at jeg fikk noen sprengte blodkar etter sprøytestikkene. I tillegg var det ganske vondt.Og for ikke snakke om alle pengene som fløy ut av kontoen.

Jeg skal bare ta litt juvederm i linjene over leppa. (røykelinjer) Ønsker ikke sprengte blodkar, huff har noen av disse på kinn og rundt nesa. Hater de. Er også redd for å få en kant på overleppa eller klumper... Men det er mange jeg kjenner som anbefaler ham... Koster 2200 for 5,5 ml... Hvor tok du filler i ansiktet?

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt vanlig å få små blodutredelser og blåmerker etter sprøytestikk. Noen får også dette lettere enn andre, blant annet meg. Det betyr ikke at behandleten ikke er flink!

Jeg har tatt både filler og botox flere steder, og jeg blir både hoven og blå - men det går jo bort :-) Zvanity har jeg ikke erfaring med, men jeg har heller aldri hørt noe negativt.

Anonymous poster hash: 336d9...d2b

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt vanlig å få små blodutredelser og blåmerker etter sprøytestikk. Noen får også dette lettere enn andre, blant annet meg. Det betyr ikke at behandleten ikke er flink!

Jeg har tatt både filler og botox flere steder, og jeg blir både hoven og blå - men det går jo bort :-) Zvanity har jeg ikke erfaring med, men jeg har heller aldri hørt noe negativt.

Blodutredelser er ikke det samme som sprengte blodkar. Sprengte blodkar er der for alltid.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har god erfaring med botox i overleppen for røyke/duckfacelinjer.

De glattes godt ut! Ville heller tatt det, og evt filler i tillegg dersom de er veldig dype.

Anonymous poster hash: 7434f...ca9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har god erfaring med botox i overleppen for røyke/duckfacelinjer.

De glattes godt ut! Ville heller tatt det, og evt filler i tillegg dersom de er veldig dype.

Er det ikke fare for at leppa blir lam da og at man mister litt munnmimikk? Linjene er ikke dype....

Skrevet (endret)

Jeg skal bare ta litt juvederm i linjene over leppa. (røykelinjer) Ønsker ikke sprengte blodkar, huff har noen av disse på kinn og rundt nesa. Hater de. Er også redd for å få en kant på overleppa eller klumper... Men det er mange jeg kjenner som anbefaler ham... Koster 2200 for 5,5 ml... Hvor tok du filler i ansiktet? Anonymous poster hash: a3770...447

Jeg tok filler i de nasalobiale linjene. De som går fra nesen og ned til munnvikene pluss at jeg tok i munnvikene.Jeg ble veldig hoven fikk blåmerker. Det tok to uker før hevelsen og blåmerker gikk vekk. Etterpå kan man kjenne kuler/ klumper under huden. De synes dog ikke. Slike ting kan fort bli ujevnt også. Sprengte blodkar blir man ikke kvitt med mindre man går til hudpleier som bruker strøm for å få de til å trekke seg sammen og bli usynlige.

Jeg har dessverre ingen andre å sammenligne med, men jeg kommer ikke til å gjøre det igjen. Det er rett og slett ikke verdt pengene. Hadde jeg hatt mye penger hadde jeg heller tatt en ansiktsløftning.

Endret av OPIgirl
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hørt at noen får sprengte blodkar av sprøytestikk. Ja, de kan treffe et blodkar - men de merkene forsvinnner jo. Men det kan jo være noe jeg ikke har fått med meg.

Jeg har også tatt filler i de nasalobiale linjene og i overleppa. Jeg er kjempefornøyd! Men resultatet kommer selfølgelig ann på utgangspunktet...

Skrevet (endret)

Jeg bruker bare han og har gjort det i noen år. Meget fornøyd. Jeg tar jevnlig (med ujevne mellomrom) botox i panne, sinnarynke, under øyebryn og munnvikene. Jeg har også juviderm i linjene fra nese til munn og det varte over ett år. Skal fylle på straks og tenkte også prøve litt juviderm på kinnbeina for å se om det kan løfte opp kjakan noe. Det ser faktisk meget naturlig ut det han gjør, så naturlig at hudpleieren min drar meg frem som eksempel når kundene hennes drøfter botox:) send pm om du lurer på noe. Jeg har kun hatt ett "blått stikk" i tinningen av alle de gangene han har stukket meg.

Endret av Suss81
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke fare for at leppa blir lam da og at man mister litt munnmimikk? Linjene er ikke dype....

Jeg har gjort det flere ganger og har vært meget fornøyd! Litt problemer med å plystre i begynnelsen, men det gjør jeg ca aldri allikevel :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det flere ganger og har vært meget fornøyd! Litt problemer med å plystre i begynnelsen, men det gjør jeg ca aldri allikevel :)

Tok du juvederm i linjene over leppa?

AnonymBruker
Skrevet

Tok du juvederm i linjene over leppa?

Og hvor lenge var du hoven og ble du blå etter stikkene? Fikk du en kant der linjene er eller ser det bare glatt/vanlig ut?

AnonymBruker
Skrevet

Og hvor lenge var du hoven og ble du blå etter stikkene? Fikk du en kant der linjene er eller ser det bare glatt/vanlig ut?

Kun botox rett over overleppen.

AnonymBruker
Skrevet

Kun botox rett over overleppen.

Blir linjene glattet ut da? Trodde ikke de brukte botox noe særlig i nedre del av ansiktet. Jeg har slike linjer som dette, bare mye mindre og kun over overleppa.

smokers-lines.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Blir linjene glattet ut da? Trodde ikke de brukte botox noe særlig i nedre del av ansiktet. Jeg har slike linjer som dette, bare mye mindre og kun over overleppa.

smokers-lines.jpg

Jepp.

Samme som med sinnarynken og bølgete panne. Det skal være ganske heftige rynker før man må bruke filler i tillegg!

Dette bør jo behandleren din vite også :)

Tidligere fikk jeg 3-4 stikk, men sist gang hadde min lært en ny behandlingsmåte og gjorde bare ett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jepp.

Samme som med sinnarynken og bølgete panne. Det skal være ganske heftige rynker før man må bruke filler i tillegg!

Dette bør jo behandleren din vite også :)

Tidligere fikk jeg 3-4 stikk, men sist gang hadde min lært en ny behandlingsmåte og gjorde bare ett.

Behandleren har ikke sett meg enda da.... Så botox glatter ut alle linjer der? Kan man smile og bevege munnen normalt etterpå? Er redd for å lamme musklene...virker tryggere med juvederm...også varer det jo lengre... Min? Er det ikke bare en behandler som jobber på Zvanity?

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig kan man smile og alt det der!

Jeg har aldri vært i Skien, så jeg aner ikke, men botox og Restylane har jeg benyttet meg en del av.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hørt at noen får sprengte blodkar av sprøytestikk. Ja, de kan treffe et blodkar - men de merkene forsvinnner jo. Men det kan jo være noe jeg ikke har fått med meg.

Jeg har også tatt filler i de nasalobiale linjene og i overleppa. Jeg er kjempefornøyd! Men resultatet kommer selfølgelig ann på utgangspunktet...

Hva er nasalobiale?

Anonymous poster hash: 095ce...657

AnonymBruker
Skrevet

Hva er nasalobiale?

Anonymous poster hash: 095ce...657

Linjene som man får etterhvert fra nesen ned til munnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...