Gå til innhold

Er det normalt at menn spør damen om sex på 2 date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd det gjentatte ganger. Jeg møter en fra nettdating, og så skriver vi litt, og møtes. Jeg forteller at jeg søker etter kjæreste via nettdatingen, og at det er kun det som jeg er interessert i.

Hver gang jeg har møtt en mann via nettdating, så gjentar det samme seg. Han spør om sex på 2 daten. Jeg synes at det er altfor tidlig. Og at det virker useriøst ut.

Hva er deres mening om det? Og er det noen som opplever det samme?

Og til dere menn: Hvilke kvinner velger dere å spørre om sex til på 2 daten?

Anonymous poster hash: 7b534...676
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke direkte, men jeg har opplevd hinting fra et par stykker jeg har møtt på tinder. Kommer vel litt an på alder og hvor seriøst man tar det, tror de fleste menn generelt er mer "gira" på sex uavhengig om man kjenner hverandre eller ikke.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke direkte, men jeg har opplevd hinting fra et par stykker jeg har møtt på tinder. Kommer vel litt an på alder og hvor seriøst man tar det, tror de fleste menn generelt er mer "gira" på sex uavhengig om man kjenner hverandre eller ikke.

Jeg synes det er galskap å spørre om sex på 1 eller 2 date. Tenk om vi damer gjorde det samme... ?

• Liker 3
Skrevet

Jeg har ikke opplevd det,heldigvis.Kanskje du bare har vært litt uheldig?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg synes det er galskap å spørre om sex på 1 eller 2 date. Tenk om vi damer gjorde det samme... ?

Det fins jo damer som gjør det. De spør vel i håp om at du er ei sånn dame :fnise:

Eller så er det bare at sex ikke er så høytidelig for dem. Vi lever jo i et samfunn der det er ok å pule rundt, date, hooke, ha fuckfriends etc... Kvinner venter jo gjerne med sex til man er trygg og forelska, og bruker sex som en måte å vise kjærlighet på, mens for menn er sex mindre knyttet til følelser.

Endret av skyflakes
  • Liker 3
Skrevet

Nei det er ikke normalt at menn spør om sex på date. Sex skal komme naturlig.
Om du møter menn fra nett som maser om sex etter kort tid (eller lang tid) så kutt de ut siden det er forhold du er ute etter. Åpenbart at de kun vil ha enkle ligg. En mann som virkelig liker deg og ser for seg å være med deg i all framtid så venter han gledelig på deg til du tar initiativet til sex :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

...og samtidig får vi "hvorfor tar han aldri initiativet?"-tråder.

Anonymous poster hash: 7239c...bf1
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

...og samtidig får vi "hvorfor tar han aldri initiativet?"-tråder.

Anonymous poster hash: 7239c...bf1

Ikke etter 2 daten.

Anonymous poster hash: b2cef...059

• Liker 3
Gjest Amémonos
Skrevet

Hva mener du egentlig med at han spør om sex? At han stiller spørsmål som har med sex å gjøre, eller spør han faktisk om dere kan ha sex?

Skrevet

Jeg har ikke opplevd dette. Nå har ikke jeg truffet så mange fra nettet heller, men jeg har en date nr 2 i helgen, og jeg tror nok ikke han kommer til å spørre om dette eller prøve seg, da det var han som sa under første date at han var ute etter forhold. Selvfølgelig kan han ha sagt dette bare for å få sex, men det inntrykket sitter jeg ikke igjen med i det hele tatt.

Jeg hadde uansett fått totalt avsmak om en gutt spurte om dette på date nr 2, da jeg synes sex er noe som skal skje naturlig.

• Liker 2
Gjest HeiHade
Skrevet

Er det vanlig å spørre om sex i det hele tatt?

Klarer ikke se for meg hvordan den samtalen går..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig å spørre om sex i det hele tatt?

Klarer ikke se for meg hvordan den samtalen går..

"Jeg spør deg herved, skjønne jomfru, om du kunne ønske dem å ha sex med meg"

Anonymous poster hash: 80d98...9c6

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dere er tøffe som tørr å nettdate! Møter dere mange sære folk?

Huff, jeg er visst en reddhare, tror ikke jeg tørr å nettdate.

Men uansett om det er nettdating eller man har møtt hverandre på andre måter, så venter man med sexen til det føles naturlig-og det varierer jo :). Man må vel kjenne på situasjonen.

Anonymous poster hash: 68812...1f8
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Jeg spør deg herved, skjønne jomfru, om du kunne ønske dem å ha sex med meg"

Anonymous poster hash: 80d98...9c6

De begynner å snakke om at de søker kjærligheten, og at de håper at det kan bli noe mellom oss, og snakker om seriøse ting. For så at de begynner å bli klengete, klapper på rompen eller noe lignende. Og så sier de : "Jeg liker deg veldig godt. Kan vi ha sex nå."

Jeg er veldig lei denne trenden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke opplevd dette. Nå har ikke jeg truffet så mange fra nettet heller, men jeg har en date nr 2 i helgen, og jeg tror nok ikke han kommer til å spørre om dette eller prøve seg, da det var han som sa under første date at han var ute etter forhold. Selvfølgelig kan han ha sagt dette bare for å få sex, men det inntrykket sitter jeg ikke igjen med i det hele tatt.

Jeg hadde uansett fått totalt avsmak om en gutt spurte om dette på date nr 2, da jeg synes sex er noe som skal skje naturlig.

Men en person som vil ha sex på 2 date, kan også være interessert i forhold. Jeg vet ikke. Men det er lett å få et veldig useriøst inntrykk av vedkommende.

AnonymBruker
Skrevet

Om de SPØR så skjønner jeg problemet. Men å ha noe i mot at menn vil ha sex på andre date er helt tilbakestående. Vil du ha en mann som tenner på deg, og som ikke er redd for å ta initiativ, eller en gutt som spør "kan jeg få holde deg i hendene?" "jeg vet ikke hvor jeg vil, hvor vil du? :):)"

De mennene jeg har vært med som ikke har prøvd seg på noe innen tredje date har vært helt tafatte menn/dårlige i sengen/ikke egentlig interessert

Anonymous poster hash: 1a08d...92e
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har heller ikke god erfaring med de som ikke tør. En mann går for det han vil ha. Vil han ikke ha meg, eller er han ikke mann?

Anonymous poster hash: bfde7...668
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes 2. date er sent. De må åpenbart være ute etter mer enn sex siden de gidder å kaste bort to dater før de finner ut av det. En mann på jakt hinter om sex før dere har vært på første date og gidder ikke bruke mer tid på deg dersom du avslår.

Hilsen mann.

Anonymous poster hash: 5784e...4c6
AnonymBruker
Skrevet

Spør aldri. Kåter dere opp og litt vin i bildet, så er det dere som maser på meg. Dette har skjedd på 5 av 7 tinder dater, siden jan.

Anonymous poster hash: d25eb...ecd

Skrevet

Spørre om sex? Er det noe folk har begynt å gjøre? :klo: Kan jeg bare se for meg er kjempekleint og rart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...