Gjest princess123 Skrevet 23. april 2015 #1 Skrevet 23. april 2015 Hei! Jeg har en epilator som egentlig fungerer veldig bra, men jeg får inngrodde hår og nupper noen dager etter jeg har brukt den.. Noen tips til å få stoppet dette? Synes egentlig epilatoren funker kjempebra, er jo voondt, men jeg piner meg igjennom om har ganske glatt og fin hud etterpå.. Bruker den på legger og armer. Orker ikke på tissen og under armene haha! Men, etter noen dager har jeg nupper og inngrodde hår.. Derfor bruker jeg den kanskje bare en gang i året og går alltid over til høvel. Men kunne egentlig tenkt meg å alltid bruke denne. Kremer, skrubber og skrubbing, tar i mot alt av tips! Vet ikke om kvalitet på epilator har noe å si? Min kostet rundt 300 kroner på komplett, så kan være at jeg ikke ville fått like mye nupper og inngrodde hår av en dyrere og bedre. Men gidder ikke å bruke 1000+ før jeg vet om jeg vil få samme problem. Takk for tips :-)
Natalia74 Skrevet 6. januar 2016 #2 Skrevet 6. januar 2016 jeg bruker epilator og har ikke noe problem med inngrodde hår.
Aviendha Skrevet 6. januar 2016 #3 Skrevet 6. januar 2016 Plages også, håper noen har tips! Har prøvd å skrubbe før og etter med diverse greier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå