AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #1 Skrevet 23. april 2015 Jeg er veldig glad i firkantede negler, men når de endelig vokser seg ut slik jeg vil ha de, knekker de. Er dette pga fasongen, eller er det noe annet jeg kan gjøre? Anonymous poster hash: f942c...6d6
OPIgirl Skrevet 24. april 2015 #2 Skrevet 24. april 2015 Det kan hende de knekker pga lengden. Neglene vokser til en viss lengde før de knekker. Noen kan ha veldig lange negler før de knekker, mens andre igjen knekker før de omtrent har grodd over neglesengen. Jeg tror ikke fasongen har noe å si. Jeg er også veldig glad i firkantede negler, men de knekker ikke oftere enn ved annen fasong. Håper dette var til litt hjelp☺
Shai Skrevet 24. april 2015 #3 Skrevet 24. april 2015 Mine er sterkere når de er spissere og ikke så firkantede, så det kan ha med formen å gjøre. Vil anbefale deg OPI Nail Envy Nail Strenghtener. Den forsterker neglene veldig bra
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #4 Skrevet 24. april 2015 Takk for tips Jeg får teste ut. Ønsker jo å ha litt lengde Anonymous poster hash: f942c...6d6
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #5 Skrevet 24. april 2015 Firkantede negler knekker ofte lettere enn runde, har jeg lest. Etter at jeg begynte å file de runde har jeg ikke knekt en eneste negl Anonymous poster hash: 321a2...181
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå